مرکز همسان گزینی در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد

به گزارش مجله آیرخ، مرکز همسان گزینی با همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

مرکز همسان گزینی در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مرکز همسان گزینی با همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.

لازم به ذکر است، این طرح ارائه دهنده راهکاری است که می تواند با روشی نوین به تسهیل در امر ازدواج و همسان یابی، در راستای گسترش فرهنگ ازدواج به وسیله انتخاب صحیح با موضوع خانواده گامی موثر بردارد.

دانشجویان علاقمند می توانند در سایت Hamsan.tebyan.net ثبت نام نمایند و پس از ثبت نام، متقاضیان دو آزمون روانشناسی را طی کرده و در صورت کسب امتیاز لازم به مراحل بعدی راه پیدا می نمایند و در صورت عدم کسب امتیاز برای برطرف موارد احتمالی موجود در آزمون به مشاور مرکز معرفی تا پس از آنالیز و برطرف مسائل، دوباره درفرایند ثبت نام قرار گیرند.

بعد از طی آزمون های روانشناسی متقاضیان به جلسه راستی آزمایی دعوت می شوند تا توسط کارشناسان مرکز، صحت اطلاعاتی که وارد کرده اند، آنالیز گردد و پس از آن خانواده ها به یکدیگر معرفی می شوند و ادامه فرایند ازدواج در اختیار خانواده ها قرار می گیرد.

مرکز همسان گزینی اولین مرکز در استان چهارمحال و بختیاری است که در آن کار شناسان آموزش دیده و روانشناسان مجرب فعالیت می نمایند. برنامه ریزی برای مشاوره و آموزش های قبل ازدواج و بعدازدواج از دیگربرنامه ها و اقدامات این مرکز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1311

به "مرکز همسان گزینی در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز همسان گزینی در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید