مسابقه نقد و آنالیز هتل ها و آژانس های مسافرتی

به گزارش مجله آیرخ، با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز .بازهم با مسابقه ای جدید در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

مسابقه نقد و آنالیز هتل ها و آژانس های مسافرتی

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

در سالهای اخیر وب سایتهای نقد و آنالیز در زمینه های مختلف به پربازدیدترین و کاربری ترین وب سایتها در فضای اینترنت مبدل گشته اند و کاربران سعی میکنند انتخاب های خود را بر اساس پیشنهادات ، نظرات و امتیازات دیگر کاربران انجام دهند. همانگونه که همواره گفته اند موثر ترین شیوه تبلیغات، تبلیغ دهان به دهان (معرفی محصول توسط دیگر دوستان و آشنایان)است. این رویه در مورد انتخاب هتل ها بسیار فراگیر و عمومیست به شکلی که بسیاری از توریست های خارجی هتل های خود را از وب سایتهای نقد و آنالیز انتخاب میکنند.

در ابتدای سال 1392 بخش نقد و آنالیز هتل ها را راه اندازی کردیم و در مسابقه ای که در فصل تابستان برگزار گشت بازخورد بسیار مناسبی از شما دوستان دریافت کردیم. اخیرا نیز بخش نقد و آنالیز آژانسهای مسافرتی را طراحی و راه اندازی نموده ایم که در وحله اول امکان نقد و آنالیز آژانس های مسافرتی فراهم در وب سایت فعال شده است. امیدواریم که این دو بخش در آینده نزدیک به کاربردی ترین و مهمترین بخشهای سایت تبدیل شوند و هم ما و هم دیگر کاربران و مسافران به بهترین شکل ممکن از نظرات و تجربیات شما دوستان استفاده نماییم.

مطمئنا معروفترین و بهترین وب سایت در زمینه نقد و آنالیز هتل های دنیا سایت محبوب مشاور سفر (www.TripAdvisor.com) میباشد. در چند ماه گذشته تعداد نقد و آنالیز هایی که کاربران در این وب سایت مینویسند از رقم باور نکردنی 10 میلیون عبور کرد . محبوبیت و اعتبار این وب سایت در میان هتلداران انکارناپذیر است و بسیاری از هتل ها که لقب بهترین هتل ها را از کاربران این وب سایت بدست می آورند ، تقدیرنامه هایی را که از این وب سایت دریافت میدارند را در قسمت رسپشن هتل خود و حتی در وب سایتهای خود به نمایش در می آورند و این عناوین را مایه افتخار و مباهات خود میدانند .

بخش نقد و آنالیز هتل ها در آدرس : https://www.lastsecond.ir/hotels و بخش نقد و آنالیز آژانسهای مسافرتی در آدرس : https://www.lastsecond.ir/agencies در دسترس شما دوستان عزیز میباشد . دقت داشته باشید که حتما میبایست در سایت وارد شده باشید (لاگین) تا بتوانید نقد و آنالیز های خود را در بخش مربوطه وارد نماید.

مسابقه برای هر بخش به صورت جداگانه برگزار میشود و دوستان میتوانند هتل های محل اقامت خود را (بدون توجه به این مورد که از چه طریقی تور یا پکیج را خریداری نموده اید) و آژانس های مسافرتی فعال در سایت که از آنها تور خریداری نموده اید (دقت کنید که تنها امکان نقد و آنالیز آژانسهای مسافرتی فعال در سایت وجود دارد) را نقد و آنالیز نمایید و در مسابقه فوق شرکت نمایید.

شرایط شرکت در مسابقه نقد و آنالیز هتل ها

* متن نقد و آنالیز و نظر شما درباره هتل باید حداقل 800 کاراکتر باشد.

* تنها نقد و آنالیز هایی در مسابقه شرکت داده میشوند که حتما واچر هتل و یا هر مدرک دیگری که ثابت نماید شما در این هتل اقامت داشته اید به همراه فرم ارسال شود (حتی عکسی از شخص شما در هتل). این اطلاعات به صورت کاملا محرمانه نزد ما باقی خواهند ماند.

* برای ثبت نظر میبایست عضو سایت باشید و قبل از اقدام به ثبت نقد و آنالیز به پنل کاربری خود وارد شوید.

* محدودیتی در تعداد نقد و آنالیز ها وجود ندارد و هر تعداد هتل که تا کنون تجربه حضور در آنها را داشته باشید میتوانید برایشان (تنها یکبار)نقد و آنالیز بنویسید.

* از به کار بردن کلمات و لغاتی که انتشار آنها میسر نمیباشد خودداری فرمایید.

* در صورتیکه درباره هتلی داخلی نقد و آنالیز مینویسد امکان اینکه احتیاج به تاییدیه هتل مبنی بر اینکه شما مسافر واقعی آن هتل بوده اید وجود دارد . پس ممکن است تایید بعضی از نقد و آنالیز ها مشمول زمان شوند و شاید بعضی از آنها نیز تایید نشود.

* تنها کاربرانی که ایمیل و شماره موبایل واقعی خود را در هنگام ثبت نام، ثبت نموده باشند در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

در هنگام تکمیل فرم نقد و آنالیز میبایست حتما واچر هتل و یا هر مدرک دیگری که نشان دهنده حظور شما در هتل میباشد را به همراه فرم برای ما ارسال فرمایید تا مطمئن باشیم که شما مسافر آژانس فوق بوده اید. فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد. * در صورتیکه نتوانستید در هنگام ثبت نظر واچر و یا هرگونه مدرک دیگری را که نشان دهنده حضور شما در آن هتل میباشد را ارسال نمایید مدارک فوق را به آدرس ایمیل LastSecondTours @ Gmail . Com ارسال فرمایید. همچنین در صورت وجود هر گونه سئوال و ابهامی نیز میتوانید با ایمیل فوق در ارتباط باشید.

نکته مهم 1 : ممکن است هتلی که قصد دارید در باره آن نقد و آنالیز ثبت نمایید در لیست هتل های ما موجود نباشد . کافیست نام کامل هتل (انگلیسی و فارسی) به همراه لینک وب سایت آنرا برای ما ایمیل کنید تا در سریعترین زمان ممکن اقدام به ثبت این هتل در بانک اطلاعاتی خود نماییم.

نکته مهم 2 : تمامی نقد و آنالیز هایی که بعد از تاریخ 1 بهمن ماه 1392 در وب سایت ثبت شده اند در مسابقه شرکت داده خواهند شد. احتیاجی به ارسال واچر برای این نقد و آنالیز ها نیست و تمامی آنها مورد قبول ما هستند. چنانچه قصد دارید نقد و آنالیز های قبل از این تاریخ را ویرایش نمایید میتوانید متن جدید را به آدرس ایمیل ما ارسال فرمایید تا جایگزین متن قبلی شود .

شرایط شرکت در مسابقه نقد و آنالیز آژانسها

* متن نقد و آنالیز و نظر شما درباره آژانس باید حداقل 800 کاراکتر باشد.

* در این مسابقه فقط امکان نقد و آنالیز آژانسهای مسافرتی فعال در سایت وجود دارد

* برای ثبت نظر میبایست عضو سایت باشید و قبل از اقدام به ثبت نقد و آنالیز به پنل کاربری خود وارد شوید.

* از به کار بردن کلمات و لغاتی که انتشار آنها میسر نمیباشد خودداری فرمایید.

* در هنگام تکمیل فرم نقد و آنالیز میبایست حتما قرارداد خود با آژانس مسافرتی / واچر هتل / یا بلیط هواپیما (ممهور به مهر آژانس و یا برروی سربرگ آژانس) را به همراه فرم برای ما ارسال فرمایید تا مطمئن باشیم که شما مسافر آژانس فوق بوده اید. فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد.

* در صورتیکه نتوانستید در هنگام ثبت نظر قرارداد خود با آژانس مسافرتی / واچر هتل / یا بلیط هواپیما را ارسال نمایید مدارک فوق را به آدرس ایمیل LastSecondTours @ Gmail . Com ارسال فرمایید. همچنین در صورت وجود هر گونه سئوال و ابهامی نیز میتوانید با ایمیل فوق در ارتباط باشید.

* در بیان دیدگاه و نظرات خود کاملا با ذکر دلیل موثق عمل نموده و بر اساس واقعیت نمرات را (ار بین 1 تا 5) انتخاب نمایید.

فاکتورهای انتخاب برنده

در انتخاب برنده فاکتورهای زیر بسیار مهم و حیاتی هستند و شخصی که برنده میشود باید به کاملترین شکل ممکن موارد زیر را رعایت نماید

* نقد و آنالیز شما به صورت کامل و به زبان فارسی و با رعایت اصول ادبیات فارسی باشد.

* نقد و آنالیز ها میبایست گویا و واضح باشد.

* درباره جزییات و کلیات باشد و به خواننده دید وسیع و بازی از هتل و آژانس بدهد.

* اشاره به نکاتی که برای توریستها از اهمیت زیادی برخوردار است . مانند نحوه برخورد پرسنل، کیفیت و کمیت غذاها، دسترسی هتل به مراکز خرید و تفریحی و دانش و آگاهی پرسنل، کیفیت کار تور لیدر و مقایسه قیمت با دیگر نرخهای موجود در بازار و . . .

* نظرات شما میبایسد شامل نکات منفی و مثبت هتل و نتیجه گیری شخصی شما باشد.

* از اشاره به موارد غیر مرتبط با هتل یا آژانس در بخش غیر مرتبط شدیدا بپرهیزید.و هر کدام از مسائل را در بخش مرتبط وارد نمایید تور لیدر، کانتر مسافرتی و . . . در بخش آژانس)

جوایز و برندگان

تاریخ مسابقه از 1 فرودین 1393 الی 31 فروردین 1393 میباشد و در پایانی مسابقه و طی 10 روز 4 برنده (دو برنده برای مسابقه نقد و آنالیز هتل ها و دو برنده در بخش نقد و آنالیز آژانسها) معرفی خواهند شد.

برنده اول در هر بخش مبلغ 500/000 تومان جایزه نقدی و برنده دوم در هر بخش مبلغ 250/000 تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد. دو برنده به صورت مجزا ویژه بخش نقد و آنالیز هتل ها و دو برنده به صورت مجزا برای بخش نقد و آنالیز آژانس های مسافرتی (فعال در سایت) خواهیم داشت.

راهنمای ثبت نقد و آنالیز در بخش هتل ها

در اولین قدم شما میبایست نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید . چنانچه ایمیلهای خبرنامه و اس ام اس ها را دریافت میکنید دلیل بر عضویت کاربری شما نیست و احتمالا شما عضو خبرنامه سایت شده اید . چنانچه هنوز نام کاربری و کلمه عبور ندارید به قسمت عضویت کاربران مراجعه کنید و فرم کاربری را تکمیل کنید و بعد از فعال سازی نام کاربری خود (به وسیله ارسال ایمیل) وارد سایت (لاگین) شوید. چنانچه نام کاربری و یا کلمه عبور خود را فراموش نموده اید به آدرس ایمیل LastSecondTours @ Gmail . Com ایمیل بزنید و درخواست بازیابی اطلاعات را بنمایید.

جهت ورود به سایت مطابق شکل زیر عمل فرمایید

پس از ورود به سایت به بخش هتل ها مراجعه فرمایید . مطابق شکل زیر :

در قدم بعدی شما میبایست هتلی را که میخواهید در باره آن نقد و آنالیز بنویسید بیابید . این کار از 2 طریق امکان پذیر است :

1- جستجوی نام هتل به فارسی

2-به وسیله منوی بخش هتل ها

مطابق 2 شکل زیر عمل نمایید:

چنانچه هتل/هتل هایی که قصد دارید در باره آنهای نقد و آنالیز بنویسد در لیست ما وجود ندارند نام (فارسی و انگیلسی) و آدرس وب سایت هتل را برای ما ارسال فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به ورود و ساخت اطلاعات هتل مذکور اقدام نماییم.

پروفایل و یا صفحه هر هتلی را که باز کنید در قسمتن پایانیی آن امکان نوشتن نقد و آنالیز وجود دارد (. با کلیک بر روی دکمه ثبت نقد و آنالیز فرمی برای شما باز میشود.

این فرم دارای بخشهای گوناگونیست که تمامی موارد را برای شما شرح میدهیم:

1- نوع سفر : که میبایست از منوی موجود نوع سفر خود را تعیین فرمایید.

2-نام و نام خانوادگی : که به صورت اتوماتیک از پروفایل شما خوانده و نمایش داده میشود.

3-آدرس ایمیل شما نیز به صورت اتوماتیک در این بخش نمایش داده میشود . البته این آدرس برای عموم نمایش داده نمیشود و فقط برای نمایش به مدیریت سایت است.

4-استان : استان محل اقامت خود را انتخاب نمایید

5-سال تولد / شغل که واضح هستند . این موارد را نیز به صورت دقیق وارد نمایید

6-تاریخ مسافرت : این تاریخ را میبایست به صورت کامل وارد نمایید . اگر روز دقیق را به خاطر نمیاورید یک روز را به دلبخواه انتخاب نمایید .

7-عنوان : عنوانی که شما به نقد و آنالیز خود میدهید بسیار مهم است . عنوان شما باید به طور کلی نمایش دهنده نظر شما درباره هتل باشد . عناوینی مانند : هتلی رویایی و استثنایی / هتلی با دسترسی مناسب / هتلی مناسب زوجها و . . . عناوینی مناسب هستند.

8- دیدگاه : این قسمت بسیار مهم است و تمامی نقد و آنالیز شما و ذکر نقاط مثبت و منفی در باره هتل در این قسمت باید عنوان شود . کامل بودن این قسمت از ضروری ترین نکاتی است که میتواند شانس برنده شدن شما را افزایش دهد. به تمامی نکاتی که در قسمت فاکتورهای انتخاب برنده اشاره شده است دقت نمایید.

9-آپلود واچر : تمامی دوستانی که قصد دارند در مسابقه شرکت داده شوند میبایست واچر های هتل خود را در این قسمت آپلود کنند . دقت کنید که حجم واچر میبایست کمتر از 300 KB باشد. همچنین اگر واچر های خود را در دسترس ندارید هر مدرک یا عکسی که ثابت نماید در این هنت اقامت داشته اید میتواند تضیمن ورود شما به مسابقه باشد. فرمت واچر شما باید در یکی از فرمتهای (Jpg , Gif , Png , Pdf , Doc, Docx) باشد.

10-توصیه هتل : این گزینه نیز بسیار مهم است . ممکن است هتلی امتیاز خیلی بالایی از شما نگیرید اما در مجموع شرایط آن به گونه ای باشد که شما بخواهید اقامت در این هتل را به دیگران توضیه کنید . انتخاب این گزینه نمایش دهنده این است که شما انتخاب و اقامت در این هتل را به دیگر مسافرات و گردشگران توصیه میکنید.

11- امتیازات . برای 6 فاکتوری که در نظر گرفته ایم امتیازی بین 1 تا 10 را میتوانید انتخاب نمایید . میانگین این فاکتورها نمایش دهنده امتیاز نهایی شما به هتل است. خواهشمندیم با دقت و وسواس به هتل ها امتیاز دهید.

در پایان نیز با کلیک بر روی دکمه ثبت و تایید چنانچه تمامی موارد را به صورت کامل و صحیح تکمیل نموده باشید با پیام نقد و آنالیز شما با موفقیت ثبت گشت و پس از تایید مدیریت به نمایش در خواهد آمد. روبرو خواهید شد که این پیام به معنی این است که نقدو آنالیز شما به دست ما رسیده و پس از تایید در سایت به نمایش داده میشود.

راهنمای ثبت نقد و آنالیز در بخش آژانس های مسافرتی

روش کار به اینصورت است که باید در مرحله اول نام کاربری داشته باشید (در غیر اینصورت به وسیله فرم ثبت نام عضو سایت شوید) و بعد از ورود به سایت (لاگین کردن) به بخش آژانسها به آدرس زیر مراجعه میکنید :

https://www.lastsecond.ir/agencies

بر روی نام آژانس مورد نظر ، که قصد انجام نقد و آنالیز و امتیاز دادن به آنرا دارید کلیک میکنید و در صفحه بعدی در پایانی صفحه بر روی دکمه آبی رنگ ثبت نقد و آنالیز کلیک نموده و اطلاعات درخواست شده به همراه نظر خود در باره آژانس و امتیاز دادن به فاکتورهای اشاره شده (بین 1 الی 5) را تکمیل نموده . این نکته را به خاطر داشته باشید به جهت اینکه اطلاعات وارد شده در این قسمت 100% معتبر باشه و برای اینکه در حق آژانسی اجحاف نشود و یا به صورت عمدی به آژانسی امتیاز غیر واقعی داده نشود میبایست حتما مدرکی دال بر اینکه شما از خدمات آژانس فوق استفاده نموده اید در هنگام تکمیل فرم و به همراه فرم و در قسمت مربوطه آپلود نمایید ، مدارک میتواند شامل : بلیط هواپیما، واچر هتل، قرارداد باشد. همچنین جهت حصل اطمینان بیشتر با تمامی کاربرانی که اقدام به ثبت نظرسنحی کنند تماس تلفنی و یا ایمیلی گرفته خواهد شد. تمامی این سختگیریها فقط به این خاطر است که اطلاعات وارد شده و امتیازات و رده بندی ها واقعی باشند و درصد خطا را تا حد امکان پایین بیاوریم.

فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد. نمونه فرم ثبت نقد و آنالیز :

نکته مهم : پیشنهاد میشود در ابتدا متن نقد و آنالیز خود را در فایل ورد در داخل کامپیوتر خود ذخیره نمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی زحمت تایپ دوباره وجود نداشته باشد. پیشاپیش از تمامی شما عزیزان متشکریم و منتظر نقد و آنالیز ها و امتیازات شما هستیم.

با تشکر ، مدیریت سایت

منبع: لست سکند
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 770

به "مسابقه نقد و آنالیز هتل ها و آژانس های مسافرتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسابقه نقد و آنالیز هتل ها و آژانس های مسافرتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه نقد و آنالیز هتل ها و آژانس های مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید