معرفی فیلم The Popes Exorcist با بازی راسل کرو

به گزارش مجله آیرخ، محبوبیت فیلم ها درباره تسخیر اهریمنی همچون فیلم جن گیر (The Exorcist)، فیلم جن گیری امیلی رز (The Exorcism of Emily Rose) و فیلم احضار (The Conjuring) ثابت کردند که مخاطبان مشتاقانه منتظر چنین آثاری هستند. در سال 2023 میلادی نیز قرار است چنین فیلمی به روی پرده سینماها بیاید که فیلم جن گیر پاپ (The Popes Exorcist) نام دارد.

معرفی فیلم The Popes Exorcist با بازی راسل کرو

فیلم جن گیر پاپ اثری تاریخی و ترسناک به شمار می رود که چرخشی جالب توجه در داستان آشنای اهریمن در برابر کشیش را ارائه نموده است. این فیلم بر اساس پرونده های آمورث الهام گرفته شده، کسی که بیش از 100000 جن گیری را در طول عمر خودش انجام داده و آن ها را به ثبت رساند است.

این کشیش جنجالی که به خاطر آغاز جن گیری های خودش با انگشت سمت به سمت اهریمن معروفیت دارد، به وسیله پاپ به عنوان جن گیر انتخاب شده است. او حتی انجمن بین المللی جن گیران مورد تأیید واتیکان را تأسیس کرد، سازمانی قانونی که متشکل از صدها جن گیر در سراسر دنیا است.

این داستان آن چنان جالب توجه بود که کارگردان فیلم جن گیر یعنی ویلیام فریدکین مستند سال 2017 خودش با عنوان The Devil and Father Amorth را به وی اختصاص داده بود. با اینکه آمورث در سال 2016 میلادی و در سن 91 سالگی اما اسناد به جای مانده از وی منبع الهامی برای فیلم جن گیر پاپ تبدیل شدند. در ادامه همراه با ما باشید تا با این اثر بیشتر آشنا شوید.

عوامل سازنده فیلم The Popes Exorcist

جولیوس آوری که بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم زامبی محور اورلرد (Overlord) و بعلاوه فیلم ابرقهرمانی و تاریک سامری (Samaritan) معروفیت دارد، سکان کارگردانی فیلم جن گیر پاپ را در دست گرفته است. فیلم نامه فیلم جن گیر پاپ نیز به وسیله مایکل پترونی و ایوان اسپیلیوتوپولس قلم زده شده است. کمپانی Screen Gems که زیرمجموعه ای از سونی به شمار می رود، حق پخش این فیلم را در اختیار دارد.

داستان فیلم The Popes Exorcist

اطلاعات زیادی از داستان فیلم جن گیر پاپ در دست نیست اما بنابر گزارش های منتشر شده، این فیلم داستان فردی به نام آمورث را دنبال می نماید که در حال تحقیق درباره تسخیر خوفناک یک پسر جوان است و در نهایت نیز متوجه توطئه ای بسیار قدیمی و چندین قرنی می گردد، توطئه ای که واتیکان به شدت در پی آن است تا آن را مخفی نگه دارد.

بازیگران فیلم The Popes Exorcist

راسل کرو که برای نقش آفرینی در فیلم گلادیاتور (Gladiator) توانست جایزه اسکار را بدست بیاورد، قرار است در فیلم جن گیر پاپ نقش شخصیت اصلی داستان یعنی پدر گابریل آمورث را بازی کند، کسی که به صورت رسمی جن گیر اصلی واتیکان بوده است. راسل کرو با نقش آفرینی در فیلم های مذهبی ناآشنا نیست و در کارنامه هنری خودش بازی در فیلم نوح (Noah) ساخته دارن آرونوفسکی را دارد.

بازیگر افسانه ای ایتالیایی فرانکو نرو که در فیلم جنگوی رها شده (Django) و فیلم جان ویک 2 (John Wick: Chapter 2) حضور داشته، قرار است در فیلم جن گیر پاپ نقش پاپ را بازی کند که به آمورث مأموریتی تازه می دهد تا درباره پسری که به وسیله اهریمنی بسیار خطرناک تسخیر شده، تحقیق کند.

رالف اینسون که بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم ساحره (The Witch) و فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ (Harry Potter and the Deathly Hollows) معروفیت دارد، در این فیلم تازه نقش صداپیشگی اهریمنی را برعهده دارد که آمورث با آن روبرو می گردد. از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم جن گیر پاپ می توان به لورل مارسدن، کرنل اس جان، الکس اسو، دانیل زواتو و پیتر دسوزا فیگونی اشاره نمود.

تاریخ اکران فیلم The Popes Exorcist

فیلم جن گیر پاپ قرار است در تاریخ 14 آوریل سال 2023 میلادی (آدینه 25 فروردین 1402) به صورت انحصاری روی پرده سینماها اکران گردد و در حال حاضر نیز هنوز معین نشده که این فیلم چه زمانی به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 8 فروردین 1402 بروزرسانی: 8 فروردین 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2402

به "معرفی فیلم The Popes Exorcist با بازی راسل کرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم The Popes Exorcist با بازی راسل کرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید