تور ترکیه: معرفی هتل پانوراما هیل در کوش آداسی

به گزارش مجله آیرخ، هتل پانوراما هیل در کوش آداسی

کوش آداسی و ریزورت های تفریحی اش یکی از برترین مقاصد جهانگردی در سواحل جنوبی دریای اژه است. تابستان که می گردد سواحل پر از کشتی های مملوء از جهانگرد می گردد که جمعیت شهر را تا چندین برابر بالا می برند. کوش آداسی که زمانی یک روستای کوچک ماهی گیری بود بیایید و ببینید امروز چگونه به شهری شلوغ تبدیل شده، شهری با یک عالمه مغازه های عتیقه فروشی و فرش فروشی که تجربه کشتی سواری در دریای اژه را نصیب کسانی می نماید که شوق تماشا ویرانه های افسوس را دارند. اگر می خواهید به کوش آداسی بروید مطمئنا دوست دارید هتلی خوب و راحت گیرتان بیاید به خاطر همین می روید و درباره هتل ها تحقیق می کنید. در این پست می خواهیم درباره هتل پانوراما هیل در کوش آداسی صحبت کنیم تا ببینید چه جور هتلی است و آیا به شرایط تان می خورد یا نه، خبرنگاران را همراهی کنید.

تور ترکیه: معرفی هتل پانوراما هیل در کوش آداسی

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

هتل 4 ستاره پانوراما هیل (Panorama Hill) در ورودی شهر واقع شده است. با وارد شدن به لابی در همان لحظه اول می فهیمید که با کارکنان مهربان وکمک رسانی طرف هستید. تقریبا همه کارکنان انگلیسی بلدند، حتی برخی از آن ها آلمانی و روسی هم صحبت می نمایند پس اگر درخواستی داشتید می توانید با خیال راحت انگلیسی صحبت کنید.

بعد از مدتی به یکی از اتاق های هتل هدایت می شوید، اتاق های مدرنی که مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، وای فای رایگان و یخچال هستند. همه اتاق ها بالکن دارند پس حتی اگر نخواستید از اتاق بیرون بروید می توانید در بالکن از آفتاب فوق العاده کوش آداسی لذت ببرید.

هتل یک رستوران اصلی دارد که در آن صبحانه بوفه سرو می گردد، در هنگام صبحانه می توانید از بین انواع و اقسام خوراکی های خوشمزه بشقاب خودتان را پر کنید. ناهار، شام و روم سرویس هم موجود است.

بعد از صبحانه احتمالا سراغ ساحل را بگیرید چون به کوش آداسی آمدنتان نشان می دهد که عاشق ساحل و تفریحات ساحلی هستید! فاصله هتل تا ساحل 10 دقیقه پیاده روی است و از برخی اتاق هایش هم منظره دریای اژه و ساحل دارد. البته اگر خواستید تفریحات دیگر هتل را امتحان کنید می توانید به استخر فضای باز بروید، استخری که درست در جلوی نمای ساختمان هتل واقع شده است و آب آن شفاف و تمیز است. دارت و میز تنیس هم از دیگر امکانات تفریحی هتل است.

هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه های معروف کوش آداسی مثل ویرانه های افسوس، کلیسای سنت جین، خانه مریم مقدس، موزه باستان شناسی، شهر سلکوک و منطقه خرید واقع شده است. فاصله هتل تا ویرانه های باستانی افسوس 18 دقیقه رانندگی است و تا فرودگاه ازمیر 79 کیلومتر است. در مجموع اگر خیال ندارید که از صبح تا شب در اتاق بمانید و می خواهید بعد از صرف صبحانه برای بازدید از جاذبه های شهر هتل را ترک کنید این هتل برایتان گزینه خوبی است.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2237

به "تور ترکیه: معرفی هتل پانوراما هیل در کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: معرفی هتل پانوراما هیل در کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید