مکرون: رفتار پلیس فرانسه موجب شرمساری است

به گزارش مجله آیرخ، رئیس جمهور فرانسه در واکنشی دیرهنگام، ضرب و جرح یک شهروند سیاه پوست از سوی پلیس پاریس را باعث شرمندگی توصیف کرد.

مکرون: رفتار پلیس فرانسه موجب شرمساری است

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از شبکه فرانس 24، اقدام خشونت آمیز پلیس فرانسه علیه یک شهروند سیاه پوست و افزایش فشارها بر دولت، رئیس جمهور این کشور را به ابراز شرمندگی واداشت.

امانوئل مکرون در واکنش به انتشار ویدئویی از کتک زدن یک شهروند سیاه پوست از سوی پلیس فرانسه گفت: این فیلم همه ما را شرمنده کرد.

رئیس جمهور فرانسه اضافه نمود: این نحوه برخورد با هر کس از هر کجا که آمده باشد، قابل پذیرش نیست. همه ما از این اقدام پلیس شرمنده شدیم.

به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی فرانسه منتشر شده که در آن پلیس پاریس یک شهروند سیاه پوست را مورد ضرب و جرح قرار می دهد. انتشار این فیلم موجی از خشم را در فرانسه به راه انداخت و در نهایت رئیس جمهور این کشور را به واکنش واداشت.

خبرگزاری فرانسه پیشتر گزارش داد که 4 افسر پلیس این کشور در ارتباط با ضرب وشتم یک سیاه پوست تحت پیگرد قرار گرفته اند. این مرد سیاه پوست شنبه شب گذشته به دست مأموران پلیس فرانسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1480

به "مکرون: رفتار پلیس فرانسه موجب شرمساری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون: رفتار پلیس فرانسه موجب شرمساری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید