واکنش کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا به افشای جزئیات قرارداد مسی

به گزارش مجله آیرخ، کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا به افشای جزئیات قرارداد لیونل مسی 33 ساله واکنش نشان داد.

واکنش کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا به افشای جزئیات قرارداد مسی

به گزارش خبرنگاران، روزنامه اسپانیایی ال موندو در شماره امروز خود از جزئیات قرارداد نجومی لیونل مسی با باشگاه بارسلونا رونمایی کرد که به خاطر ارقام عجیب در این قرارداد مثل بمب صدا نموده است. بر اساس این گزارش، مسی 33 ساله بابت آخرین قراردادی که با باشگاه بارسلونا در سال 2017 امضا نموده، مجموعاً 555 میلیون و 237 هزار و 619 یورو از بارسلونا حقوق می گیرد و به ازای هر فصل، 137 میلیون یورو درآمد داشته است.

ال موندو همچنین فاش کرد؛ از درآمد سالانه مسی رقمی نزدیک به 115 میلیون یورو حقوق ثابت اوست و 78 میلیون یوروی دیگر تحت عنوان پاداش و امتیازات دیگر به این رقم افزوده می گردد. یکی از این پاداش ها 115 میلیون و 225 هزار یورویی است که تنها به عنوان پاداش تمدید قرارداد به او داده شده، ضمن اینکه 77 میلیون و 929 هزار و 955 هزار یوروی دیگر هم به عنوان پاداش وفاداری به حساب مسی واریز شده است.

ویکتور فونت، یکی از چهار کاندیدای نهایی انتخابات ریاست باشگاه در واکنش به افشای جزئیات قرارداد لیونل مسی و در حمایت از فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا توئیتی با این مضمون منتشر کرد: لئو مسی سزاوار دریافت هر یورویی بوده که بارسلونا به او پرداخته است. مسی ما را روسیاه نکرد و برعکس او بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا بوده و می خواهیم لیونل برای همواره کنار ما بماند.

این مهاجم آرژانتینی که قرارداد کنونی اش با بارسلونا در انتها فصل جاری به انتها می رسد و در تابستان اخیر هم قصد جدایی از این باشگاه را داشت، تا به امروز در 754 بازی برای آبی واناری ها به میدان رفته و 649 گل به ثمر رسانده است.

برنده 6 توپ طلا تا به امروز به بارسلونا برای کسب 33 جام مختلف یاری نموده که از آن جمله می توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1668

به "واکنش کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا به افشای جزئیات قرارداد مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا به افشای جزئیات قرارداد مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید