ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت

به گزارش مجله آیرخ، ساعت مچی چه برای خانم ها و چه برای آقایان، یک اکسسوری مهم به شمار می رود که می تواند در عین سادگی، جذابیت خاصی به استایل افراد ببخشد.

ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت

به گزارش خبرنگاران، اما مهم است که ساعت مچی چگونه انتخاب گردد، امروزه با وجود زیادی انواع ساعت مچی، ممکن است خریداران کمی سردرگم شوند و حتی به جای خرید ساعت مچی اصل ، به مدل های فیک روی بیاورند که بعد از مدتی از کار می افتند. از این رو، در ادامه این مطلب به نکاتی اشاره می گردد که می توانند خرید ساعت مچی و حتی گارانتی ساعت اصل مفید باشند؛

نوع ساعت را مشخص کنید

شاید در گذشته، تنها ساعت مچی عقربه ای در بازار موجود بود. اما پس از مدتی ساعت دیجیتالی هم به بازار آمد و اکنون، ساعت مچی هوشمند نیز به جمع ساعت ها اضافه شده است، از این رو ابتدا باید ببینیم هرکدام چه امکانات، مزایا و معایبی دارند. در این انتخاب، علاوه بر کاربرد و ظاهر، دوام هم اهمیت دارد. برای مثال برای کار در محیط هایی که نویز زیادی دارد، بهتر است از ساعت مچی عقربه ای انتخاب گردد تا بیشتر عمر کند.

جنس ساعت مهم است

جنس ساعت، بر خلاف تصور عموم، اهمیت دارد. بعضی افراد ممکن است به بدنه یا بند ساعت حساسیت داشته باشند. این حساسیت بیشتر به استیل وجود دارد. افرادی که اندازه حساسیتشان کم است، می توانند از استیل 314L به بالا استفاده نمایند. افرادی که اندازه حساسیتشان بیشتر است، باید از استیل 318 L و بیشتر استفاده نمایند که چنین ساعت هایی معمولا گران قیمت هستند. این موارد را حتی می توان در خرید اینترنتی ساعت لوکس آنالیز کرد. در موارد نادر ممکن است بندهای چرمی یا پلاستیکی نیز برای پوست افراد حساسیت ایجاد کند.

صفحه ساعت مچی، گرد یا مربعی؟

از مهم ترین نکاتی که باید پیش از اقدام برای خرید انواع ساعت مچی مورد توجه قرار گیرد، توجه به نوع صفحه است. صفحه های گرد و مربعی از پرطرفدارترین ساعت های مچی هستند. اگر ساعت مچی برای هدیه خریداری گردد، بهتر است یکی از این دو صفحه را داشته باشد چراکه بیشتر افراد به این دو نوع صفحه ساعت علاقه دارند.

ساعت اصل بخریم یا های کپی؟

طبیعیتا ساعت مچی اورجینال درجه کیفی بسیار بالایی داشته و دوام بهتری دارد. به همین علت نیز قیمت بالاتری به خود اختصاص داده است. البته قیمت بالای آن ممکن است ناشی از برند بودن هم باشد. در طرف مقابل، ساعت فیک، کیفیت پایین تری دارد و در عوض قیمت آن بسیار پایین است. برای خرید ساعت اورجینال باید به فروشگاه اینترنتی ساعت مچی معتبر یا مراکز معتبر دیگر مراجعه گردد.

در ادامه این مطلب، چند مرکز معتبر برای خرید اینترنتی ساعت مچی معرفی خواهند شد؛

ساعت مچی اصل در تیک تاک گالری

اولین معیار برای با کیفیت بودن ساعت مچی، اصل بودن آن است. اگر شما هم هنگام خرید ساعت مچی اصل نگران اصالت ساعت هستید و در پی فروشگاهی قابل اعتماد می شد، تیک تاک گالری برترین انتخاب برای خرید ساعت مچی اصل است. تیک تاک، با نمایندگی رسمی بیش از 110 برند ساعت مچی اصل در ایران رتبه اول فروشگاه های ساعت آنلاین است.

فروشگاه ساعت اشرافی

سایت فروشگاه ساعت اشرافی در اواخر سال 1389 با مدیریت آقای مسعود علی حسینی در تهران و برای خرید ساعت مچی به صورت تک و عمده تاسیس شد. بعضی از انواع ساعت مچی عرضه شده در فروشگاه اشرافی های کپی هستند که احتیاج به خدمات پشتیبانی و گارانتی این شرکت دارند و این شرکت توانسته است رضایت بالای 95 درصدی مشتریان را با ارائه مناسب خدمات پس از فروش به دست آورد.

فروشگاه اینترنتی ساعت مچی دیجی آنتایم

ویژگی ساعت خوب و باکیفیت از نگاه فروشگاه اینترنتی ساعت مچی دیجی آنتایم، اصل و اورجینال بودن آن است. در اصل و اورجینال بودن ساعت مچی یکی از نکات مهم است. بعلاوه نام و اصالت برند ساعت مچی، گارانتی و خدمات پس از فروش و متریال سازنده ساعت مچی، موتور و بدنه ساعت مچی نیز اهمیت دارد. ویژگی های ساعت مچی که بنا به سلیقه و استایل شغلی افراد مورد تایید قرار میگیرد در این فروشگاه مورد توجه است و ساعت مچی زنانه و مردانه ارزان و پرداخت کاری زیبا را می توان از فروشگاه دیجی آنتایم خرید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2110

به "ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت" امتیاز دهید

2 کاربر به "ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های یک ساعت خوب و با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید