چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از نسل قبلی است

به گزارش مجله آیرخ، سامسونگ در حال حاضر بخش بزرگی از بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد و در این میان سری گلکسی زد فولد توانسته اند توجه کاربران زیادی را جلب کنند. اما یکی از مسائل این گوشی ها، چین خوردگی نمایشگر است. با وجود اینکه طی چند سال گذشته کیفیت ساخت گوشی های تاشوی سامسونگ بسیار بهتر شده، ولی در این زمینه شاهد بهبود قابل توجهی نبوده ایم. اما حالا به نظر می رسد گلکسی زد فولد 4 در این رابطه با بهبود روبرو شده است.

چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از نسل قبلی است

در زمینه چین خوردگی نمایشگر، طراحی لولای گوشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. به دلیل پایین بودن شعاع این لولا، حذف چین خوردگی کار راحتی نیست ولی دیگر شرکت ها توانسته اند این محدودیت را تا حد زیادی دور بزنند. به عنوان مثال می توانیم به گوشی های تاشوی شرکت هایی مانند ویوو و اوپو اشاره کنیم که برای گوشی های تاشوی خود توانسته اند این چین خوردگی را به طور قابل توجهی کاهش دهند.

حالا یکی از افشاگران مشهور که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت دارد، مدعی شده که چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 اندکی بهتر از نسل قبلی است. با این حال او می گوید که چین خوردگی موردنظر همچنان قابل مشاهده است. مدتی قبل هم اعلام شد که سامسونگ برای لولای این گوشی از قطعات متحرک کمتری استفاده کرده که چنین رویکردی منجر به افزایش دوام گوشی می شود.

در رابطه با چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و 2 هم باید بگوییم که بعد از کمی استفاده، معمولا کاربران به حضور آن عادت می کنند. اما در هر صورت باید ببینیم آیا این گوشی سامسونگ در این زمینه نسبت به گوشی های ساخت شرکت هایی مانند اوپو و آنر حرف بیشتری برای گفتن دارد یا نه.

مدتی قبل همین افشاگر مشخصات دوربین های گلکسی زد فولد 4 را فاش کرد. به گفته او، سامسونگ برای دوربین اصلی از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که در کنار آن، همچنین در کنار دوربین اصلی، قرار است با دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری اپتیکال روبرو شویم. گفته می شود این دوربین تله فوتو بهترین کیفیت را در بین گوشی های سامسونگ ارائه می دهد. بنابراین حتی نسبت به دوربین تله فوتو گلکسی S22 اولترا هم شاهد کیفیت بهتری خواهیم بود.

بر اساس رندرهای منتشر شده از گلکسی زد فولد 4، این گوشی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد. البته در این میان نباید تغییر طراحی ماژول دوربین و تغییر در نسبت ابعاد نمایشگر را از قلم بیندازیم. همچنین با وجود اینکه طی ماه های گذشته برخی شایعات احتمال بهره گیری این گوشی از جایگاه قلم S Pen را مطرح کرده بودند، اما سامسونگ در نهایت تصمیم گرفته چنین قابلیتی را عملی نکند. با توجه به اینکه ساخت گوشی های تاشو کار راحتی نیست، اتخاذ چنین تصمیمی کاملا منطقی محسوب می شود.

ظاهرا انرژی گلکسی زد فولد 4 از طرف باتری 4400 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که این یعنی در این زمینه هم تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. همچنین برخلاف انتظارات، در زمینه سرعت شارژ هم قرار نیست با بهبودی روبه رو شویم و باتری این گوشی مانند نسل قبلی بار دیگر از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2261

به "چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از نسل قبلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خوردگی نمایشگر گلکسی زد فولد 4 کمتر از نسل قبلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید