ژیرو، گزینه اینتر برای پر کردن جای خالی الکسیس سانچس

به گزارش مجله آیرخ، تیم فوتبال اینتر بعد از مصدومیت بال شیلیایی اش میخواهد در پنجره جابجایی ژانویه یک بازیکن هجومی جدید به خدمت بگیرد.

ژیرو، گزینه اینتر برای پر کردن جای خالی الکسیس سانچس

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت اخیر الکسیس سانچس در اردوی تیم ملی فوتبال شیلی، او را بین سه تا چهار ماه از همراهی اینتر باز خواهد داشت. به همین دلیل گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه نراتزوری خودش را برای خرید یک بازیکن هجومی جدید آماده می نماید و اولیویه ژیرو مهاجم ناراضی چلسی یکی از گزینه ها است.

مهاجم فرانسوی چلسی اخیراً از نیمکت نشینی در این تیم ابراز نارضایتی کرد و گفت اگرچه اولویتش ماندن در استمفوردبریج است اما سال های باقی مانده از دوران بازیگری اش را روی نیمکت هدر نخواهد داد.

کادر پزشکی اینتر در رفتن مفصل قوزک پای سانچس را تأیید نموده، مصدومیتی که اگر احتیاج به عمل جراحی داشته باشد، او را برای 4 ماه خانه نشین خواهد نمود.

ژیروی 33 ساله، ماه ژانویه سال 2018 به درخواست آنتونیو کونته سرمربی وقت چلسی از آرسنال خریداری شد و شناخت نسبی از شیوه کاری سرمربی ایتالیایی اینتر دارد. او در 5 بازی اش در این فصل که اکثراً به عنوان بازیکن تعویضی بوده، یک گل زده است. قرارداد ژیرو تا انتها این فصل اعتبار دارد و به همین دلیل جدایی او از چلسی در ژانویه احتمال دارد.

در همین حال سایت اف سی اینترنیوز ایتالیا مدعی شده که ژیرو از اینتر قراردادی سه ساله با حقوق 8 میلیون یورو در سال درخواست نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 626

به "ژیرو، گزینه اینتر برای پر کردن جای خالی الکسیس سانچس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژیرو، گزینه اینتر برای پر کردن جای خالی الکسیس سانچس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید