کانون پتنت ایران به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری وبینار برگزار می نماید

به گزارش مجله آیرخ، وبینار ایده هات رو روانه بازار کن! به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری و از سوی آموزشگاه کانون پتنت ایران برگزار می گردد.

کانون پتنت ایران به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری وبینار برگزار می نماید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، در شرایطی که ضرورت بهبود مالی بسیار بالا است، روز دنیای مالکیت فکری 2021، بر نقش حیاتی SME ها در اقتصاد و چگونگی استفاده از حقوق مالکیت فکری برای ایجاد مشاغلی قوی تر، رقابتی تر و مقاوم تر متمرکز شده است. شرکت های کوچک و متوسط، تقریباً 90 درصد از مشاغل دنیا را تشکیل داده، حدود 50 درصد از نیروی کار دنیای را به کار گرفته و در بسیاری از اقتصاد های نوظهور، تا 40 درصد از درآمد ملی را فراوری می نمایند.

اغلب این شرکت ها، دارایی های فکری با ارزشی دارند که شالوده شکل گیری آن ها است. با این وجود، بیشتر این شرکت ها، به دلایل مختلفی همچون بی خبری از وجود چنین دارایی های فکری باارزشی، عدم آگاهی کافی از حقوق مالکیت فکری و اهمیت آن و بسیاری از موارد دیگر، اقدام به حفاظت از این دارایی ها ننموده و فرصت رشد و یکه تازی را از خود می گیرند.

آموزشگاه کانون پتنت ایران، همراستا با سازمان دنیای مالکیت فکری، به منظور ارزش بخشیدن به این کسب وکار ها و آشنایی هرچه بیشتر آن ها با حقوق مالکیت فکری و حفاظت از دارایی های فکری، وبینار ایده هات رو روانه بازار کن! را تدارک دیده که در مورخ ششم اردیبهشت و مصادف با روز دنیای مالکیت فکری از ساعت 21 الی 22:30 برگزار می گردد.

در این وبینار میترا امین لو، مدرس آموزشگاه کانون پتنت ایران، چند مطالعه موردی را در مورد SME ها و کارکرد نظام مالکیت فکری در راستای پیشرفت آن ها توضیح می دهد. صاحبان کسب وکار های کوچک و متوسط، فناورانی که به دنبال راه اندازی کسب وکار خود هستند و همه کسانی که به داستان های کارآفرینی و پیروزیت های حاصل شده در نتیجه بهره برداری و حفاظت صحیح از دارایی های فکری علاقه مند هستند، می توانند از این فرصت استفاده نموده و به صورت رایگان در این وبینار شرکت نمایند.

بر اساس اعلام آموزشگاه کانون پتنت ایران، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این وبینار که به وسیله پلتفرم اسکای روم برگزار می گردد، به وسیله لینک https://patentoffice.ir/workshop/196 و با کد ثبت نام wb40002061 اقدام نمایند. همچنین افرادی که پیروز به ثبت نام نشوند، می توانند این رویداد را به صورت لایو، از اینستاگرام آموزشگاه کانون پتنت ایران، به آدرس ipkanoon.academy مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1777

به "کانون پتنت ایران به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری وبینار برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون پتنت ایران به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری وبینار برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید