کدام نمادهای بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، در چند روز اخیر برخی از نمادهای بورسی پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه خود و تصویب صورت های مالی، اقدام به تقسیم سود نقدی به سهامدارانی کرده اند که در زمان برگزاری مجمع، سهامدار این شرکت بوده اند. در این گزارش به زمان بندی پرداخت سود برخی این نمادها می پردازیم.

کدام نمادهای بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟

شرکت توکاریل (توریل) در اطلاعیه ای که در کدال منتشر شده خبر از پرداخت سود نقدی 200 ریالی به ازای هر سهم به سهامداران خود داده است. بر این اساس سهامدارانی که کمتر از 25 هزار سهم دارند از تاریخ اول مرداد امسال و سهامداران بالای 25 هزار سهم از اول مهر با مراجعه حضوری به بانک ملت و ارائه کارت ملی و کد سهامداری خود می توانند این سود را دریافت کنند.

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی (کسعدی) نیز در مجمع عادی سالیانه خود برای هر سهم سود نقدی 372 ریالی محقق کرده که افرادی که در تاریخ 22 اردیبهشت این سال سهامدار این شرکت بودند می توانند از تاریخ 23 دی امسال با مراجعه حضوری به بانک ملت سود نقدی خود را دریافت کنند.

شرکت صنایع لاستیکی سهند (پسهند) نیز در اطلاعیه ای ضمن تصویب سود نقدی 1250 ریالی به ازای هر سهم، اعلام کرده که این سود از تاریخ 10 آذر ماه امسال به سهامداران اعطا خواهد شد.

شرکت سیمان شمال (سشمال) نیز که در مجمع 21 اردیبهشت خود سودی 355 ریالی را برای هر سهم خود به تصویب رساند از آن دسته از سهامداران خود که شماره ملی آنها در سیستم سهام شرکت ثبت نشده خواسته ضمن تکمیل فرم مشخصات سهامداری خود آنرا به آدرس دفتر مرکزی این شرکت ارسال کنند. همچنین سهامدارانی که اطلاعات شخصی آنها ثبت شده می توانند از تاریخ 15 تیرماه با مراجعه حضوری به شعب بانک سپه، سود نقدی خود را دریافت کنند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1183

به "کدام نمادهای بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام نمادهای بورسی سود نقدی تقسیم کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید