کلکسیون کفش کتانی دخترانه و بسیار شیک

به گزارش مجله آیرخ، کتانی دخترانه در برندهای مختلف و با طرح و رنگ های متنوعی عرضه می گردد. adidas و nike از معروف ترین برندها هستند. مدل کتانی دخترانه را ببیند.

کلکسیون کفش کتانی دخترانه و بسیار شیک

دنیای دخترانه ها پر از رنگ و نقش است. معمولا خانم ها حساسیت بیشتری به لباس و کفش خود دارند و سعی می نمایند لباس و کفشی که پوشیده اند مناسب همان موقعیتی که در آن هستند باشد. در این میان مدل کفش اهمیت بیشتری دارد. معمولا کفش کتانی را می توان در هر فصلی از سال پوشید. این نوع کفش با برندهای مختلف تنوع طرح و رنگ زیادی دارد تا آنجایی که تقریبا هر سلیقه ای را می تواند به آسانی مجاب کند. در ادامه پس از معرفی بعضی از برندهای مشهور در زمینه فراوری کفش کلکسیونی از مدل کفش کتانی دخترانه را برای شما همراهان همیشگی گردآوری نموده ایم.

معرفی بعضی از برندهای معروف کفش

Adidas یک برند کفش ورزشی است که دنیا را رهبری می نماید. این برند در سال 1948 توسط Adolf Dassler به وجود آمد. بر طبق یک برآورد این شرکت در سال 2010 به میزان 12 میلیارد یورو درآمد داشته است. Adidas به دلیل تنوع فوق العاده ای که در انواع محصولات و کفش ها دارد بسیار معروف است.

یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می باشد که در زمینه طراحی، فراوری، توسعه وعرضه محصولاتی نظیر کفش، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار دنیای فعالیت می نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده امریکا است. نایک با درآمدی بالغ بر 24.1 بیلیون دلار در یک سال اقتصادی سال 2012 و به کار گیری بیش از 44000 نیروی کار در سراسر دنیا، یکی از چند شرکت عظیم در زمینه فراوری کفش های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می شود.

Reebok به خاطر کفش هایش مخصوصا برای پیاده روی معروف است. این برند محبوبیت زیادی در کشورهای جنوبی آسیا به دست آورده که به دهه 80 باز می شود و در اواخر دهه 90 به اوج خود رسید.

برند Puma شروع جالبی داشته است؛ داستان پوما با دو برادرِ با استعداد در زمینه ساخت کفش هایی با افزایش توانایی ورزشکاران شروع شد و هم اکنون جزء آن کمپانی های پوشاک ورزشی ای است که همیشه سلطه بر صنعت پوشاک و تجهیزات ورزشی داشته است. در سراسر تاریخ، محصولات Puma همیشه مورد استفاده بهترین و با استعدادترین ورزشکاران دنیا بوده است.

Keds در سال 1916 تاسیس شد. این یک برند کفش آمریکایی است که کفش هایی با کفی لاستیکی ارائه می نماید. بیشتر مردم آن ها را به نام Sneakers می شناسند، Keds به این دلیل به این نام مشهور شده است که به دلیل داشتن کفی لاستیکی مردم می توانند با آن ها به طور آرام و بی صدا حرکت نمایند.

کلکسیون کفش کتانی دخترانه ، بسیار جدید و شیک

امیدواریم از مشاهده این مدل های بسیار جدید و زیبای کتانی دخترانه لذت برده و بتوانید بهترین انتخاب را در کنار کیفیت مطلوب داشته باشید.

منبع: setare.com
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1462

به "کلکسیون کفش کتانی دخترانه و بسیار شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون کفش کتانی دخترانه و بسیار شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید