کی روش: بعد از توافق، برای قهرمانی آسیا متحد می شویم

به گزارش مجله آیرخ، کارلوس کی روش به تهران برگشت و صحبت های امیدوار کننده ای داشت که از همین صحبت های کوتاه می توان اینطور برداشت کرد که او قطعا کارش را در تیم ملی ادامه خواهد داد.

کی روش: بعد از توافق، برای قهرمانی آسیا متحد می شویم

به گزارش خبرنگاران ، اول قرار بود کی روش روز هفتم شهریورماه یعنی چهارشنبه هفته گذشته به تهران بیاید و به موقع برنامه هایش را برای شروع اردوی تیم ملی اجرا کند. جمعه 9 شهریور زمانی بود که خود کی روش در مصاحبه با آسوشیتدپرس برای بازگشت به ایران اعلام نموده بود اما پایان این مربی پرتغالی عص روز دهم شهریور وارد تهران شد.از صبح شنبه نصب بنر خوشامدگویی مقابل اردوگاه تیم ملی معین می کرد کی روش پایان به تهران خواهد آمد.اتفاقی که ساعت 18شنبه رخ داد و این مربی با پرواز امارات وارد تهران شد.برای استقبال از او هم تاج که نه اما جمعی از مدیران فدراسیون فوتبال شامل محمدرضا ساکت،دبیرکل و محمدحسین حمیسی، مسوول حراست فدراسیون،مهدی خراطی، رییس دپارتمان تیم های ملی به همراه آرین قاسمی مترجم کی روش در فرودگاه حاضر بودند.

در حالی که همه منتظر اعلام فهرست تیم ملی در عصر شنبه بودند کی روش خیلی دیر وارد تهران شد تا همه چیز عقب بیافتد.با این حال او به محض ورودش به تهران مصاحبه کوتاهی با رسانه ها داشت که امیدوار کننده بود.او با همان لبخندی که همیشه یا در غالب اوقات روی لب دارد دو دقیقه برای خبرنگاران حرف زد:ما واقعا یک هدف زیبا را باید در ذهن داشته باشیم .قرار است فردا(یکشنبه) یکسری جلسات رسمی با فدراسیون داشته باشیم.امیدوارم و البته بسیار مثبت فکر می کنم که به یکسری توافقات برسیم و بعد از آن دست به دست هم متحد و یکدل شویم تا به اتفاقی که از سال 1976 به بعد نیفتاده یعنی قهرمانی جام ملتهای آسیا برسیم.

کی روش در ادامه صحبت هایش گفت:برای بنده همیشه حضور در ایران لذتبخش است.واقعیت این است که نمی دانم ایران خانه اول من است یا نه اما وقتی صحبت خانه می کنید جایی است که دل تان متعلق به آنجا باشد و در این شرایط فرقی نمی کند خانه اول باشد یا دوم.

کی روش با این جملات احساسی حرف هایش را تمام کرد و وقتی در حال رفتن بود با این پرسش روبرو شد که طی یکی دو ماه اخیر اخبار زیادی درباره مذاکره شما با تیم های ملی دیگر به گوش رسید که کی روش با همان لبخند فقط گفت:no comment یعنی هیچ توضیحی ندارد و فرودگاه را ترک کرد .

به هر حال روز یکشنبه همه نگاه ها به جلسه کی روش و مدیران فدراسیون فوتبال دوخته خواهد شد که البته بعید است نتیجه اش شگفتزده مان کند و احتمالا بعد از جلسه صبحگاهی تمرینات تیم ملی شروع خواهد شد.البته با احتساب اینکه قرار بود اردوی تیم ملی از جمعه شروع گردد و دو روز عقب افتاده همه برنامه های اعلام گردیده کی روش از همین ابتدا بهم خواهد خورد که مقصر بخشی از آن خودش بوده است.

فدراسیون فوتبال هم برای فیفادی نخست تیم ملی در ماه سپتامبر هیچ حریفی پیدا ننموده تا تمرینات این اردو برای بازی روز بیستم شهریورماه که در استادیوم بنیادکار تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان برگزار خواهد شد، انجام گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 85

به "کی روش: بعد از توافق، برای قهرمانی آسیا متحد می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: بعد از توافق، برای قهرمانی آسیا متحد می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید