یوونتوس از سد پالرمو گذشت، رجحان پرگل میلان در خانه تورینو

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران : شانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) با رجحان یوونتوس و میلان پیگیری شد.

یوونتوس از سد پالرمو گذشت، رجحان پرگل میلان در خانه تورینو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در آن تیم های کیه وو، یوونتوس، پسکارا، کاتانیا و میلان مقابل حریفان خود به فزونی رسیدند.

یوونتوس صدرنشین که تیم های ناپولی و اینتر را در یکقدمی خود می بیند، عصر امروز در خانه پالرمو به میدان رفت و پیروز شد با یک گل مقابل میزبان خود به فزونی دست یابد. تنها گل تیم یووه در این بازی خارج از خانه توسط استفان لیش اشتاینر در دقیقه 50 به ثمر رسید. این نتیجه درحالی رقم خورد که پالرمو از دقیقه 75 به دنبال اخراج میشل مورگانلا با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد.

یوونتوس با پیروزی مقابل پالرمو 38 امتیازی شد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا استحکام بخشید.

میلان از دیگر تیم های پیروز دیدارهای امروز بود که پیروز شد در خانه تورینو پیروزی 4 بر 2 را از آن خود کند. گل های تیم میلان در این بازی خارج از خانه توسط روبینیو (40)، آنتونیو نوچرینو (53)، جان پائولو پاتزینی (61) و استفان الشراوی (76) به ثمر رسید و برای تیم تورینو نیز آلیسیو سرکی (29) و رولاندو بیانچی (80) پیروز به گلزنی شدند.

میلان با این پیروزی 24 امتیازی شد و تا رده هفتم جدول رده بندی مسابقات کالچو صعود کرد. در جدول رده بندی این مسابقات بعد از میلان صدرنشین تیم های ناپولی و اینتر دیده می شوند که به ترتیب 33 و 31 کسب نموده اند.

نتایج دیدارهای عصر یکشنبه مسابقات کالچو به توضیح زیر است:

سیه نا یک - کاتانیا 3

کالیاری صفر - کیه وو 2

پالرمو صفر - یوونتوس یک

پسکارا 2 - جنوا صفر

تورینو 2 - میلان 4

هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا امشب با دیدار تیم های اینتر و ناپولی در استادیوم جوزپه مه آتزا شهر میلان دنبال می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 368

به "یوونتوس از سد پالرمو گذشت، رجحان پرگل میلان در خانه تورینو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس از سد پالرمو گذشت، رجحان پرگل میلان در خانه تورینو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید