شروع عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی مشهد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/خراسان رضوی عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی مشهد شروع شد.

شروع عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی مشهد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

عصر امروز، 7 دی ماه، با حضور محمدجواد نوبخت، معاون رئیس جمهور، علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، و جمعی از مدیران شهری و استانی، کلنگ عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی به زمین خورد.

در این مراسم، نوبخت با بیان اینکه علاوه بر تبصره 5 که بیشتر چگونگی توزیع انواع اوراق و اسناد خزانه را شرح می دهد تبصره 18 را نیز داریم، اظهارکرد: در تبصره 18 مبالغ کافی برای نوسازی بافت های فرسوده،حاشیه نشینی و بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص مجوز انتشار اوراق مشارکت 1400 میلیارد تومانی که برای اجرای زیرساخت های بافت پیرامونی حرم مطهر از سوی دولت وعده داده شده است، گفت: این موضوع جزو تعهدات و مصوبات دولت است و ما پای تعهد خودمان هستیم، این موضوع از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درحال پیگیری است.

وی اضافه نمود: قطارشهری جزو برنامه های مشارکت دولت و شهرداری هاست و تا االان هرچه که برای قطارشهری از اوراق مشارکت اجرا شده، پنجاه درصد آن را دولت، طبق همان روال همیشگی، تعهد خود را تضمین می نماید.

نوبخت اضافه نمود: برای یاری به احداث خطوط قطارشهری که به تمامی زائران حضرت رضا(ع) خدمات رسانی می نماید نیز پای تعهدمان هستیم.

وی توضیح داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیر همه تعهدات و مصوباتی ست که دولت به شهرداری محترم این شهر دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه نمود: طبق جلسه ای که در روزهای گذشته توسط شورای عالی مسکن در دفتر رییس جمهور تشکیل شد، یکی از مباحثی که راه وشهرسازی باید شرح می داد پیشرفت طرح بازآفرینی بافت های ناکارآمد و حاشیه ای شهرها بود.

وی درخصوص تامین اعتبار احداث بیمارستان 550 تخت خوابی حاشیه شهر مشهد نیز که سال قبل در سفر هیئت دولت کلنگ زنی شد، گفت: بر اساس مصوبات سفرهای استانی، دولت حدود 1200 میلیارد تومان تعهد اقتصادی پذیرفت که در ادامه بالغ بر 1800 میلیارد تومان شد، در دوسالی که تعهد داریم تمامی مبالغ ریالی را پرداخت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 799

به "شروع عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی مشهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی مشهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی فاز 4 پروژه مشارکتی مسکونی-تجاری زندگی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید