آمار جدید دولت چین درباره قربانیان و مبتلایان به کرونا

به گزارش مجله آیرخ، دولت چین در تازه ترین آمار مربوط به قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا اظهار داشت که تا انتها روز پنجشنبه مجموعا 2233 نفر جان خود را از دست داده و حدود 75 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

آمار جدید دولت چین درباره قربانیان و مبتلایان به کرونا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت بهداشت چین بامداد آدینه در جدیدترین آمار خود درباره تعداد تلفات ویروس کرونا اظهار داشت که تعداد قربانیان تا دیروز پنجشنبه به 2233 نفر رسیده است.

وزارتخانه یاد شده اضافه کرد: تعداد فوتی در استان هوبی به مرکزیت شهر ووهان که بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس در چین را دارست، به 2144 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت چین تاکید نمود که با ثبت 411 مورد جدید مبتلایان به کرونا در روز پنجشنبه، تعداد کل چینی های مبتلا به این ویروس، به حدود 75 هزار نفر رسیده است.

گفته می گردد که منشأ این ویروس فروشگاه غذای دریایی شهر ووهان چین در است که به شهرهای بزرگ چین مانند پکن و شانگهای گسترش یافته است. آمریکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، فرانسه و کانادا کشورهایی هستند که موارد ابتلا در آنها گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 855

به "آمار جدید دولت چین درباره قربانیان و مبتلایان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار جدید دولت چین درباره قربانیان و مبتلایان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید