اتفاق بی سابقه در ارتش آمریکا

به گزارش مجله آیرخ، برای اولین بار یک زن از نیروی دریایی ارتش آمریکا پیروز شد برنامه نیرو های ویژه و نخبه یا کمبات را با پیروزیت پشت سر بگذارد.

اتفاق بی سابقه در ارتش آمریکا

به گزارش شرق، بر اساس سیاست های وزارت دفاع آمریکا نام این زن اعلام نشده است.

او یک ملوان نیروی دریایی بوده که برای حضور در گروه نیرو های ویژه دفاعی ارتش آمریکا اقدام نموده و بعد از گذراندن 37 هفته آموزشی سخت و طاقت فرسا پیروز شده، دوره مورد نظر را به سرانجام برساند.

نیرو های ویژه دفاعی ارتش آمریکا، نخبگان جنگی این کشور هستند که در ماموریت های سخت و سخت نیرو های دریایی را پشتیبانی می نمایند. آن ها تمرینها، برنامه ها و رتبه بندی های خاص خود را دارند و با دیگر نیرو ها متفاوت هستند.

ارتش آمریکا از سال 2015 به زنان اجازه داده است برای حضور در نیرو های دفاعی ویژه یا همان جنگجویان نخبه اقدام نمایند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی ارتش ایالات متحده تنها 35درصد شرکت نمایندگان در دوره های آموزشی این گروه، پیروز می شوند به طور کامل آن را پشت سر بگذارند.

این تمرینات ویژه که تور نام دارد در رویدادی 72 ساعته به اوج خود می رسد. این دقیقا همان نقطه ای است که بسیاری از شرکت نمایندگان را مجاب می نماید تمرینات را نصفه و نیمه رها نمایند و از گروه خارج شوند.

قرار گرفتن در موقعیت های سخت روحی و روانی و انجام فعالیت های سخت فیزیکی مثل 23 ساعت دویدن و 8 کیلومتر شنا در فضا های غیرمعمولی از جمله مراحلی است که داوطلبان پشت سر می گذارند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1925

به "اتفاق بی سابقه در ارتش آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق بی سابقه در ارتش آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید