ادعای جالب کوپر ، ازبکستان مدعی قهرمانی است

به گزارش مجله آیرخ، شاید برخی ها به خاطر نتایج اخیر بازی های تدارکاتی تحت تاثیر قرار گرفته باشند اما مثبت اندیش هستم و عزم قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا داریم.

ادعای جالب کوپر ، ازبکستان مدعی قهرمانی است

ازبکستان مدعی قهرمانی جام ملتها

هکتور کوپر سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشستی خبری گفته هدف مان قهرمانی در این رقابت ها است.

سرمربی سابق اینتر و والنسیا گفته است:در بازی های تدارکاتی می توانیم تاکتیک های جدیدی را مورد ارزیابی قرار دهیم و شاید سبک بازی موردنظرم خوشایند برخی ها نبود. اگر به این نتیجه برسم که اشتباه کردم قطعا سبک بازی را تغییر خواهم داد.ما در چند وقت اخیر بازیکنان زیادی را به کار گرفتیم و اردوی دیگری نیز پیش رو داریم. طرفداران ازبکستان اسامی جدید زیادی در جام ملت ها در ترکیب تیم ملی فوتبال ازبکستان خواهند دید. نمی خواهم بگویم با چه تاکتیکی در این رقابت ها بازی خواهیم کرد زیرا مساله مهم برای طرفداران نتیجه است. دوست دارم تا تیم ملی فوتبال ازبکستان تعادل داشته باشد و بازیکنان قادر به اجرای خواسته های من هستند. شاید برخی ها به خاطر نتایج اخیر بازی های تدارکاتی تحت تاثیر قرار گرفته باشند اما مثبت اندیش هستم و عزم قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا داریم.

تیم ملی ازبکستان در گروه F جام ملت های 2019 آسیا که از 15 دی ماه امسال به میزبانی امارات شروع می گردد با تیم های ملی ژاپن، عمان و ترکمنستان واقع شده است.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 187

به "ادعای جالب کوپر ، ازبکستان مدعی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب کوپر ، ازبکستان مدعی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید