اعتبار لازم برای پاداش مدال آوران توکیو تأمین نشده است

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، طبق آنچه در نشست خردادماه شورای معاونان وزارت ورزش به تصویب رسید، ورزشکاران صاحب مدال طلا در بازی های المپیک و پاراالمپیک، دو میلیارد تومان به اسم پاداش دریافت می نمایند. این رقم برای مدال آوران نقره و برنز به ترتیب یک میلیارد و 250 میلیون تومان (نقره) و 750 میلیون تومان (برنز) در نظر گرفته شد.

اعتبار لازم برای پاداش مدال آوران توکیو تأمین نشده است

این رقم در حالی تصویب شد که در المپیک کاروان ایران شاهد سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز شد. تا به امروز هم کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک صاحب 16 مدال طلا، نقره و برنز شده اما بودجه لازم برای پرداخت پاداش آنان هنوز به حساب وزارت ورزش واریز نشده است.

ژاله فرامرزیان معاون اقتصادی وزارت ورزش در مصاحبه با خبرنگاران با تأیید این موضوع گفت: منتظر هستیم تا بازی های پارالمپیک تمام شده و در خصوص بودجه لازم برای پرداخت پاداش به مدال آوران براساس تعداد مدال های نهایی شده در پاراالمپیک به جمع بندی برسیم.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه مجموع تعداد مدال ها در المپیک و پاراالمپیک معین شد، برآورد بودجه می کنیم تا بتوانیم برای دریافت آن از منابع مورد نظر اقدام لازم را داشته باشیم.

فرامرزیان تأکید کرد: البته باید با وزیر ورزش تازه هم در این باره صحبت داشته باشیم به هر حال این مصوبات مربوط به دوره قبل است و ضروری است وزیر تازه هم در جریان امور به صورت دقیق قرار گیرد اما در کل مسئله ای برای پرداخت به مدال آوران نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1960

به "اعتبار لازم برای پاداش مدال آوران توکیو تأمین نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار لازم برای پاداش مدال آوران توکیو تأمین نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید