بازی Dynasty Warriors: Origins اواخر دی عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

به گزارش مجله آیرخ، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) اعلام نموده که بازی Dynasty Warriors: Origins در تاریخ 17 ژانویه 2025 (28 دی 1403) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Dynasty Warriors: Origins اواخر دی عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید

این اثر که به وسیله استودیوی اومگا فورس (Omega Force) ساخته شده است، یک پروتاگونیست بی نام را به گیم پلی 1 در مقابل 1000 این سری معرفی می نماید و نوید ارائه شدیدترین مبارزات در تاریخ این مجموعه را می دهد. همانطور که در ویدیوی تازه و هیجان انگیز بازی مشاهده می گردد، داستان این اثر در طلوع یک دوره تحولات بزرگ در سه پادشاهی شروع می گردد و پروتاگونیست بازی که یک رزمی کار دوره گرد است، مبتلا به فراموشی شده و خود را در میان یک درگیری بزرگ می بیند.

در اینجا، قهرمان بازی در داستانی دراماتیک در چین باستان شرکت می نماید، جایی که او نقشی فعال در رویدادهای اصلی نموده و در عین حال به بازیکنان تجربه ای عالی در این سرزمین جنگ زده را می دهد. در طول سفر، بازیکنان به عنوان پروتاگونیست انتخاب های مختلفی را انجام می دهند، اما او نیز یک راز را به همراه دارد که بر سه پادشاهی تاثیر می گذارد و این به نشان دادن یک زمان پرتلاطم در تاریخ به روش های تازه و هیجان انگیزی یاری می نماید.

در طول نبرد های خود، پروتاگونیست بی نام بازی گاهی اوقات به صورت تک نفره وارد نبرد می گردد، در حالی که در زمان های دیگر، به افسران و سربازان متحدش می پیوندد تا به سمت نیرو های بزرگ دشمنان یورش ببرند. بازیکنان می توانند به قدرت همراهی افسران Musou تکیه نمایند، فرمان هایی را به واحد هایی از سربازان بدهند، و استراتژی های مختلفی را برای پیروزی در میدان نبردی مرگبار در پیش بگیرند.

بعلاوه در بازی افسران مشهور و قدرتمند تاریخی زیادی مانند لو بو (Lu Bu) نیز وجود خواهند داشت که منتظر آزمایش مهارت های این رزمی کار جوان هستند. مبارزه با این افسران که قدرتی تقریبا مافوق بشری دارند، منجر به نبردهایی می گردد که هم به شدت اکشن محور و هم چالش برانگیز است و در عین حال بازیکنان را در هر رویارویی مجذوب خود نگه می دارد. در خاتمه افسر همراهی که پروتاگونیست داستان را همراهی می نماید، می تواند در صورت رعایت شرایط خاصی در طول نبرد به طور موقت قابل بازی باشد که این منجر به یک تجربه هیجان انگیز از نابودی دشمنان در مقیاسی کاملا متفاوت می گردد! در زیر تریلر تازه بازی آمده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مهر 1403 بروزرسانی: 8 مهر 1403 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2503

به "بازی Dynasty Warriors: Origins اواخر دی عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dynasty Warriors: Origins اواخر دی عرضه می گردد؛ تریلر تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید