باشگاه استقلال باید درباره پول انتقال قایدی صحبت کند

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان ایران یکی از حاضران در مراسم رونمایی از تندیس پنج پیشکسوت ورزش ایران بود.

باشگاه استقلال باید درباره پول انتقال قایدی صحبت کند

وی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سئوال خبرنگاران در خصوص برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی، گفت: باید این را از فدراسیون فوتبال سئوال کنید. اختیارش با فدراسیون بوده است.

علی نژاد همچنین در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که سرنوشت انتقال پول مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی امارات چه شد؟ تاکید کرد: در این مورد باید مدیریت وقت باشگاه استقلال و آقای آجورلو صحبت کنند. من خیلی وارد این بحث ها نمی شوم.

وی درباره عدم دسترسی باشگاه پرسپولیس به پاداش های آسیایی باوجود مسائل مالی شدید اظهار کرد: داریم تمام تلاشمان را از تمام راه هایی که امکانش باشد، انجام می دهیم. متاسفانه AFC تا الان همراهی نکرده است. امیدوارم یکی از این راه ها به نتیجه برسد. به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا، میلیاردها دلار خارج از ایران داریم و فقط موضوع پرسپولیس نیست.

معاون وزیر ورزش و جوانان در انتها در خصوص مطرح شدن اسامی افرادی مثل حبیب کاشانی و علی اکبر طاهری برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: فعلاً درباره هیچکس بحث نشده است. در حال حاضر مجید صدری کارش را در پرسپولیس انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2016

به "باشگاه استقلال باید درباره پول انتقال قایدی صحبت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال باید درباره پول انتقال قایدی صحبت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید