تور ارزان اروپا: به اعلام WHO اومیکرون تا دو ماه دیگر نیمی از اروپایی ها را آلوده می نماید

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران به نقل ایسنا مدیر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا می گوید در صورتی که شرایط ابتلا به بیماری کووید-19 در شرایط کنونی باقی بماند، تا دو ماه دیگر نیمی از شهروندان کشورهای اروپایی مبتلا به این بیماری با سویه اومیکرون می شوند.

تور ارزان اروپا: به اعلام WHO اومیکرون تا دو ماه دیگر نیمی از اروپایی ها را آلوده می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هشدار این سازمان درست در روزی داده شد که دو سال پیش کووید-19 رسما اولین قربانی را در چین گرفت. 11 ژانویه سال 2020، پکن رسما خاطرنشان کرد که اولین نفر در شهر ووهان، کانون اولیه پیدایش ویروس کرونا، پس از ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

هانس کلوگه، مدیر اروپاییِ سازمان جهانی بهداشت با شرکت در یک نشست خبری گفت که سویه تازه ویروس کرونا موسوم به اومیکرون، بسیار راحت تر از سویه های دیگر حتی روی افرادی که پیش تر دچار کووید-19 شده و یا واکسن زده اند منتقل می گردد.

کلوگه در این نشست خبری تاکید نمود که تا10 ژانویه، 26 کشور اروپایی گزارش دادند که بیش از یک درصد از جمعیت آنها هر هفته به کووید-19 مبتلا می گردد.

او اضافه کرد: اکنون 50 کشور موارد ابتلا به اومیکرون را گزارش نموده اند و می گویند که اومیکرون به سرعت به ویروس غالب در اروپای غربی تبدیل شده و اکنون در منطقه بالکان در حال توسعه است.

آمارها در اروپا نشان می دهد که سویه اومیکرون ویروس کرونا در هفت روز گذشته جان بیش از 20 هزار نفر را گرفته است که در مقایسه با سویه پیشین کرونا، دلتا، درصد مرگباری بسیار پایین تری دارد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2172

به "تور ارزان اروپا: به اعلام WHO اومیکرون تا دو ماه دیگر نیمی از اروپایی ها را آلوده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: به اعلام WHO اومیکرون تا دو ماه دیگر نیمی از اروپایی ها را آلوده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید