جاماندگان بخوانند ؛ مهلت ثبت و اصلاح سفارش کتاب های درسی از فردا

به گزارش مجله آیرخ، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از فراهم شدن امکان ثبت و اصلاح سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از فردا (25 مرداد ماه) اطلاع داد.

جاماندگان بخوانند ؛ مهلت ثبت و اصلاح سفارش کتاب های درسی از فردا

به گزارش خبرنگاران، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار داشت: تمامی دانش آموزان میان پایه که تا به امروز نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام نکرده اند، از فردا چهارشنبه 25 مردادماه 1402 در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی 1403-1402، می توانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (http://my.medu.ir و http://irtextbook.ir و http://my.gov.ir) نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی خود اقدام نمایند.

دانش آموزانی که به علت تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل احتیاج به اصلاح سفارش دارند از روز چهارشنبه 25 مردادماه 1402 می توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام نمایند.

با توجه به زمان به جامانده تا آغاز سال تحصیلی تازه و توزیع کتاب درسی از منطقه ها به مدارس، این سازمان از تمامی دانش آموزان پایه های ورودی خواست تا نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام نمایند.

گفتنی است صدور حواله توزیع کتاب های درسی برای دانش آموزان مشروط به ثبت نام قطعی آنها در سال تحصیلی 1403 - 1402 در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتاب های درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2457

به "جاماندگان بخوانند ؛ مهلت ثبت و اصلاح سفارش کتاب های درسی از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاماندگان بخوانند ؛ مهلت ثبت و اصلاح سفارش کتاب های درسی از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید