خبرنگاران حاشیه نشینی در هرمزگان آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد

به گزارش مجله آیرخ، بندرعباس- خبرنگاران- رییس کل دادگستری هرمزگان گفت:حاشیه نشینی و بافت های فرسوده زمینه بروز جرایم و آسیب های اجتماعی را افزایش می دهند که چاره اندیشی سریع مسوولان را می طلبد.

خبرنگاران حاشیه نشینی در هرمزگان آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد

علی صالحی روز آدینه در این باره اظهارداشت: وجود حاشیه نشینی و مشاهده بافت فرسوده در محلات زیبنده هرمزگان به عنوان پایتخت مالی کشور نیست و ضروری است با برنامه ریزی منسجم نسبت به نوسازی و احیای بافت فرسوده در بندرعباس اقدام گردد.

وی بر لزوم سرعت بخشی در اجرای طرح اقدام مشترک برای نوسازی بافت فرسوده در بندرعباس تأکید کرد و ادامه داد: دستگاه قضایی استان هرمزگان آمادگی دارد همگام با دستگاه های اجرایی با عمل به وظایف قانونی خود جهت هر نوع مساعدت برای حل این مشکل اقدام نماید.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم هرمزگان اضافه کرد: با پیگیری دستگاه قضایی استان طرح اقدام مشترک جهت پیشگیری از گسترش بافت فرسوده و حاشیه نشینی با مشارکت دستگاه های متولی در حال انجام است که هدف از آن، احیای بافت فرسوده محلات شهر بندرعباس می باشد.

وی یادآور شد: این طرح باید با اولویت بندی مناسب و در زمان متعارف به دقت اجرا و نتایج آن در عمل مشاهده گردد.

مهاجرت گسترده روستا نشینان به دلیل وجود مسائل گسترده معیشتی و مالی در مناطق روستایی از دیگر دلایل روی آوردن مردم به بافت فرسوده و گسترش آن از جمله در شهرستان بندرعباس است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1699

به "خبرنگاران حاشیه نشینی در هرمزگان آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حاشیه نشینی در هرمزگان آسیب های اجتماعی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید