خودتان انتظارات را بالا بردید، پورشیب برای مدال خط و نشان کشید

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در جریان بازدید از اردوی تیم ملی کاراته آقایان و بانوان ایران گفت: شما باعث شدید انتظاراتم از کاراته کاها برای کسب سهمیه بالا برود.

خودتان انتظارات را بالا بردید، پورشیب برای مدال خط و نشان کشید

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: با اینکه برای اولین بار المپیکی شده اید، اما انتظارات را خودتان بالا بردید. نتایج درخشان شما در رویدادهای بین المللی سبب شد تا امیدوار شویم همچون کشتی بیشترین مدال را در المپیک 2020 بیاورید.

وی با تاکید بر انتظار مردم ایران نسبت به مدال آوری تیم ملی کاراته توضیح داد: همین انتظار را از تکواندوکاران هم داریم. با این حال باید بگوییم با توجه به توانایی هایی که تک تک شما ملی پوشان کاراته دارید، خواهید توانست در اوزان خودتان پیروز شوید. حداقل 5 الی 6 نفر روی سکو خواهند رفت که نیمی از آنها رنگ مدال شان طلا خواهد بود.

سلطانی فر درباره صحبت های هروی سرمربی تیم ملی کاراته نیز تاکید نمود: وقتی شما گفتید ذبیح الله پورشیب پس از 10 سال پیروز شده است و می تواند مدال بیاورد، او خندید و خط و نشان کشید. پورشیب به من اشاره نمود که در المپیک مدال می آورد. من یقین دارم کسب سهمیه کامل خواهیم داشت.

وی درباره مسائل اقتصادی فدراسیون ها گفت: رشته ها و فدراسیون ها با محدودیت های اقتصادی رو به رو هستند و واقعا محدودیت هایی را برای آنها در سفرهای خارجی ایجاد نموده اما برای کاراته هیچ گونه منعی قائل نشدیم. آقای طباطبایی به طور کامل در جریان تامین منابع اقتصادی برای انجام سفرها هستند.

سلطانی فر بار دیگر تاکید نمود: انتظار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است که کاراته کاها با عزم و اراده خودشان جواب این همکاری را بدهند. می خواهیم سال آینده شاهد پیروزیت شما در توکیو باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در سرانجام حضور خود از تمرینات احسان حدادی که در رشته پرتاب دیسک فعالیت می نماید، نیز بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 335

به "خودتان انتظارات را بالا بردید، پورشیب برای مدال خط و نشان کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودتان انتظارات را بالا بردید، پورشیب برای مدال خط و نشان کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید