دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در جمع دانشگاه های برتر جهان نهاده شد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/خراسان رضوی براساس رتبه بندی 2020 شانگهای، دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در جمع دانشگاه های برتر جهان نهاده شد.

دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در جمع دانشگاه های برتر جهان نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رتبه بندی موضوعی شانگهای در سال 2020 منتشر شد و دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در این رتبه بندی در جمع 4 هزار دانشگاه برتر دنیا نهاده شد.

رتبه بندی بین المللی شانگهای یکی از معتبرترین رتبه بندی های دنیای است که نتایج آن توسط دانشگاه شانگهای ژیائوتنگ منتشر می گردد، رتبه بندی موضوعی 2020 نظام رتبه بندی بین المللی شانگهای 29 ژوئن منتشر شد و 36 دانشگاه ایرانی در حوزه های مختلف حضور پررنگی دارند.

در رتبه بندی موضوعی شانگهای (GRAS) سال 2020 در مجموع بیش از چهار هزار دانشگاه رتبه بندی شده اند، این رتبه بندی براساس موضوعات در 54 رشته دسته بندی شده است. تعداد 36 دانشگاه ایرانی در 33 موضوع حضور دارند و نام دانشگاه های ایرانی 168 بار تکرار شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،این دانشگاه در 19 موضوع جزو برترین دانشگاه های دنیا نهاده شده که شامل رشته های ریاضی، فیزیک و علوم جو در موضوع علوم طبیعی، رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی برق و الکترونیک، علوم و فناوری ابزار، علوم و مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، علوم و مهندسی مواد، علوم و مهندسی انرژی، علوم و صنایع غذایی، بیوتکنولوژی و علوم و مهندسی معدن در موضوع علوم فنی و مهندسی، رشته علوم دامپزشکی در موضوع علوم زیستی، رشته های دندانپزشکی و علوم دهان و دندان در موضوع علوم پزشکی و رشته های اقتصاد و مدیریت در موضوع علوم اجتماعی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1267

به "دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در جمع دانشگاه های برتر جهان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در جمع دانشگاه های برتر جهان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید