دانشگاه تورنتو در سال 2020 به روایت تصویر

به گزارش مجله آیرخ، با سرانجام سال 2020 میلادی، دانشگاه تورنتو مروری بر اتفاقات این سال در دانشگاه داشت.

دانشگاه تورنتو در سال 2020 به روایت تصویر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در وب سایت رسمی دانشگاه تورنتو رویدادهای این دانشگاه در سال 2020 میلادی به صورت تصویری، بازخوانی شده است.

دانشگاه تورنتو در وب سایت رسمی خود نوشته است: با وجود اتفاقات تلخ در سال 2020 میلادی، اتفاقاتی با چاشنی امید، مهربانی و الهام بخش نیز وجود داشت.

این تصاویر مقاومت جامعه دانشگاهی ما در سالی که گذشت را نشان می دهد.این تصویر که توسط یک پهپاد به ثبت رسیده است، یک جرثقیل را نشان می دهد که یک صفحه جدید را در سالن اجتماعات دانشجویان نصب می نماید.

این نورگیر شیشه ای پس از 2 سال و با طراحی و یاری متخصصان ساخت و ساز و مشاوران برجسته اجرا شده است.

با انتشار اخبار مربوط به کمبود تجهیزات پزشکی در فصل بهار، دانشگاه تورنتو بیش از 250 هزار جفت دستکش، 12 هزار ماسک و دستگاه تنفس را برای یاری به بیمارستان های محلی جمع آوری کرد.

برای اولین بار در تاریخ دانشگاه تورنتو، این دانشگاه جلسه عمومی دانشجویان را به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار کرد.

دانشگاه تورنتو در میان این رویدادها به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نیز اشاره نمود و نوشت: جامعه دانشگاهی ما عزادار قربانیان پرواز PS752 بود که در آن یک فروند هواپیمای اوکراینی در حوالی تهران سقوط کرد و باعث کشته شدن تمام سرنشینان خود از جمله 8 عضو از جامعه دانشگاهی ما شد.

سامر مسعود استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه تورنتو در ایجاد یک سیستم مراقبت مجازی و یک ماسک اکسیژن جدید که فیلترکننده بازدم از کروناویروس است، نقشی اساسی بازی کرد.

تعدادی کمی از کارکنان متعهد که مسئول بسته بندی ایمن 15 هزار مدرک برای فارغ التحصیلان کانادا و 99 کشور دیگر هستند.

تمرین یوگا دانشجویان در ماه سپتامبر که فاصله گذاری اجتماعی نیز در آن رعایت شد.

سه تن از دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه تورنتو که برای یاری به خط مقدم کادر درمان کرونا داوطلب شدند.

دانشگاه تورنتو در روبرو با تصمیم گیری در خصوص لغو برنامه های آزمایشگاهی و اعزام دانشجویان به خانه و یا یافتن راهی ایمن برای بازگشت ایمن دانشجویان به آزمایشگاه بود. در این راستا مدیر برنامه کارشناسی ارشد زیست فناوری دانشگاه یک راه چاره خلاقانه و ایمن پیدا کرد.

وی با تقسیم کار میان اعضای تیم آزمایشگاهی، به وسیله کنفرانس ویدئویی با هم تیمی های خود در ارتباط بود.

پروتکل های بهداشتی سختگیرانه ای را به کار گرفت و تعداد دانشجویان در آزمایشگاه را کاهش داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1539

به "دانشگاه تورنتو در سال 2020 به روایت تصویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تورنتو در سال 2020 به روایت تصویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید