دوره آموزشی ورنی بافی در سرعین برگزار گردید

به گزارش مجله آیرخ، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمایندگی سرعین از برگزاری دوره ورنی بافی در روستای شایق اطلاع داد و گفت: با آموزش این صنعت به علاقه مندان کوشش می کنیم تا فراوری و درآمد روستاییان را افزایش دهیم.

دوره آموزشی ورنی بافی در سرعین برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، مصطفی سیدمحسنی صبح روز 29 اردیبهشت ماه اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش فراوری، برای برگزاری دوره های متعدد آموزش صنایع دستی در تمامی روستاهای این شهرستان برنامه ریزی نموده ایم.

او اضافه کرد: لزوم همکاری بخشداران و دهیاران در راستای تحقق شعار سال برای ایجاد اشتغال روستایی و بهره مند شدن خانواده های روستاییان از اقتصاد گردشگری لازم است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمایندگی سرعین گفت: هر کدام از دهیاران آمادگی برگزاری دوره های آموزشی در روستاهای خود را دارند، لیست نفرات شرکت نماینده را در اسرع وقت به این نمایندگی ارسال نمایند.

او توسعه برنامه های آموزشی در بخش صنایع دستی را زمینه ساز رونق اشتغال و افزایش فراوریات در این بخش دانست و توضیح داد: به ویژه در مناطق روستایی این آموزش ها می تواند زمینه مناسب برای اشتغال روستاییان را در این صنعت فراهم آورد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1193

به "دوره آموزشی ورنی بافی در سرعین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی ورنی بافی در سرعین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید