رم 2 - 1 میلان؛ پیولی نیز دوای درد روسونری نیست!

به گزارش مجله آیرخ، رم در خانه خود پیروز شد 1-2 میلان را مغلوب کند.

رم 2 - 1 میلان؛ پیولی نیز دوای درد روسونری نیست!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط روسونری با جدایی مارکو جامپائولو و حضور استفانو پیولی نیز چندان تغییر خاصی ننموده و بعد از تساوی هفته قبل لچه، آنها در شبی که نمایش چندان خوبی هم نداشتند، در پایتخت ایتالیا 1-2 برابر رم شکست خوردند.

اولین فرصت در دقیقه هفت و روی پاس سوسو برای میلان ایجاد شد، اما ضربه محکم هاکان چالهان اوغلو از بالای دروازه رم به بیرون رفت.

در دقیقه 17 رم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه والی پاستوره توسط دوناروما مهار شد و این موقعیت برای رم از دست رفت. دقایقی بعد ادین ژکو توسط موساکیو در محوطه جریمه میلان متوقف شد، اما داور بعد از بازیینی صحنه حکم به ادامه بازی داد.

اما در دقیقه 37 رم به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت راست، ادین ژکو در مقابل دروازه صاحب فرصت شده و توانست گل اول جالوروسی را وارد دروازه میلان کند.

در دقیقه 42 رم با یک ضد حمله سریع و در موقعیتی فوق العاده تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما دوناروما با یک مهار خیره کننده در مقابل ضربه پاستوره ایستادگی نموده و دروازه تیمش را نجات داد تا نیمه اول با رجحان 0-1 رم به خاتمه برسد.

اما میلان نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در نهایت در دقیقه 54 به گل اول رسید. روی ارسال کالابریا، تئو هرناندز در محوطه صاحب موقعیت شده و گل تساوی را به ثمر رساند.

اما رم خیلی سریع پیروز به زدن گل دوم خود شد. روی اشتباه موساکیو و اثرگذاری ضعیف او روی توپ، زانیولو صاب موقعیت گلزنی شده و با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه، دوناروما را تسلیم کرد.

در دقیقه 62 و روی حرکت خوب و ارسال هرناندز، میلان می توانست صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی گردد، اما لوپز عکس العمل خوبی نشان داد.

در دقیقه 69 رم تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت، اما ضربه سر مانسینی روی ارسال کرنر ورتوت با اختلاف کمی از کنار دروازه میلان به بیرون رفت. دقایقی بعد دوباره زانیولو بخت خود را برای باز کردن دروازه میلان امتحان کرد، اما این بار ضربه او در اختیار دوناروما نهاده شد.

در دقیقه 86 و روی پاس پیانتک، میلان تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه چالهان اوغلو با بدشانسی به تور کنار دروازه برخورد کرد تا در نهایت رم با نتیجه 1-2 پیروز به غلبه بر میلان گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 584

به "رم 2 - 1 میلان؛ پیولی نیز دوای درد روسونری نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم 2 - 1 میلان؛ پیولی نیز دوای درد روسونری نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید