فرایند مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی نزولی شد

به گزارش مجله آیرخ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: موارد مبتلا و بستری در خراسان شمالی رو به کاهش است و هم اکنون 161 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

فرایند مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی نزولی شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سید احمد هاشمی، ظهر امروز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ملاقات اصحاب رسانه گفت: موارد مبتلا و بستری در خراسان شمالی رو به کاهش است و هم اکنون 161 نفر بستری هستند.

هاشمی ادامه داد: با این حال موارد مرگ ناشی از کرونا در استان بالا است و روزانه بین 6 تا 7 نفر فوت می نمایند که باید این تعداد کاهش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان نمود: دستورالعمل هایی جهت تفکیک بیماران کرونایی و غیر کرونایی از روز های اول شیوع کرونا به واحد های درمانی ابلاغ شده است تا بیماران مشکوک و کرونای مثبت به صورت منفک و جدا از افراد دیگر درمان شوند.

هاشمی با اشاره به اختصاص سه بیمارستان در استان به بیماران کرونایی توضیح داد: از روز های ابتدای شیوع کرونا 600 تخت جهت بیماران کرونایی در استان اختصاص داده شد که تا به این روز هیچ کمبودی در تخت های بیمارستانی وجود ندارد.

وی در خاتمه گفت: محدودیت هایی در جهت ارائه آمار استانی مبتلایان به کرونا وجود دارد، اما به این نکته واقف هستیم که ارائه آمار منجر به افزایش حساسیت مردم و رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی می گردد که در صورت برطرف محدودیت های اعلامی این آمار روزانه ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1337

به "فرایند مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی نزولی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی نزولی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید