رونی: تا وقتی قهرمان جام جهانی نشوم، اسطوره انگلیس نخواهم شد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: کاپیتان سه شیر معتقد است هرگز به جمع اساطیر تیم ملی کشورش نخواهد پیوست مگر آنکه پیروز به فتح جام جهانی گردد.

رونی: تا وقتی قهرمان جام جهانی نشوم، اسطوره انگلیس نخواهم شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، وین رونی، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس که شنبه شب گذشته با حضور در ترکیب سه شیر برای مصاف با اسلوونی در مرحله انتخابی یورو 2016 به باشگاه 100 تایی ها خواهد پیوست و تنها 7 گل دیگر می خواهد تا رکورد 49 گله بابی چارلتون، برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگیس را بشکند، می گوید تا زمانی که نتواند به کشورش برای کسب دومین قهرمانی خود در جام دنیای یاری کند به یک اسطوره در این تیم تبدیل نمی گردد.

رونی گفت: تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس دستاورد بزرگی خواهد بود. این رکورد سال هاست که پابرجا بوده و بازیکنان زیادی بوده اند که نتوانسته اند این رکورد را بشکنند. من هنوز بازیکن نسبتاً جوانی محسوب می گردد و باور دارم که می توانم این رکورد را بشکنم اما بدون رسیدن به این رکورد تنها انگیزه من برای یاری به تیم نیست. هر کاری از دستم ساخته باشد برای انگلیس انجام می دهم.

رونی اضافه کرد: امیدوارم که این رکورد انتها از راه برسد هرچند که با این وجود من باز هم در جایگاهی که بابی چارلتون واقع شده است نخواهم بود چون او به همراه انگلیس قهرمان دنیا شد. بنابرین برای رسیدن به او باید قهرمان جام دنیای شوم که دستاور بزرگی خواهد بود.

مهاجم منچستریونایتد اعلام نمود: من می توانم اینجا بنشینم و بگویم که 200 بازی ملی دارم و 100 گل برای کشورم زده ام اما هدف نهایی ما بردن جام است و این چیزی است که همه ما می خواهیم. اصلاً ما برای قهرمان شدن فوتبال بازی می کنیم. امیدوارم به زودی به این هدف برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 781

به "رونی: تا وقتی قهرمان جام جهانی نشوم، اسطوره انگلیس نخواهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: تا وقتی قهرمان جام جهانی نشوم، اسطوره انگلیس نخواهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید