تور اروپا ارزان: ورود تیم های آمریکای جنوبی به لیگ ملت های اروپا از سال 2024

به گزارش مجله آیرخ، لیگ ملت های اروپا از سال 2024 با اضافه شدن 10 تیم منطقه آمریکای جنوبی به جمع اروپایی ها شکل تازه ای به خود خواهد گرفت.

تور اروپا ارزان: ورود تیم های آمریکای جنوبی به لیگ ملت های اروپا از سال 2024

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، با اعلام زبیگنیف بونیک نایب رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، لیگ ملت های اروپا از سال 2024 با اضافه شدن 10 تیم منطقه آمریکای جنوبی به جمع اروپایی ها برگزار خواهد شد. این اقدامی از سوی یوفا و کُنمبل (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) است که کوشش فیفا برای برگزاری جام جهانی به صورت دو سالانه را تضعیف می نماید. یوفا و کُنمبل روز چهارشنبه تفاهم نامه همکاری خود را تمدید کردند تا متعهد به افتتاح دفتر مشترک در لندن و سازماندهی بالقوه انواع رویدادهای فوتبالی شوند.

بونیک در گفت وگو با پایگاه خبری Meczyki لهستان گفت: این آخرین لیگ ملت های اروپا (23-2022) با این فرمت است. از سال 2024 تیم های کُنمبل به لیگ ملت های اروپا ملحق می شوند. هنوز نمی دانم فرمت برگزاری مسابقات چطور خواهد بود. یوفا در حال کار بر روی این موضوع است. این اتفاق، مسابقات لیگ ملت ها را مهمتر خواهد نمود.

سخنگوی یوفا اما در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت: یوفا در حال کار بر روی پروژه های مشترکی با کُنمبل است، از جمله الحاق تیم های آمریکای جنوبی به لیگ ملت های اروپا، اما هنوز هیچ چیز نهایی نشده است و تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2108

به "تور اروپا ارزان: ورود تیم های آمریکای جنوبی به لیگ ملت های اروپا از سال 2024" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: ورود تیم های آمریکای جنوبی به لیگ ملت های اروپا از سال 2024"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید