ثبت اولین شکست انگلیس در 10 سال اخیر، آندورا به حسرت 21 ساله اش سرانجام داد

به گزارش مجله آیرخ، در شبی که سه شیر پس از 10 سال در رقابت های انتخابی تن به شکست داد، آندورا هم رکورد جالبی از خود به ثبت رساند.

ثبت اولین شکست انگلیس در 10 سال اخیر، آندورا به حسرت 21 ساله اش سرانجام داد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس ارزان همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته (آدینه) در گروه A از مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه مقابل جمهوری چک تن به شکست داد تا اولین باخت خود در رقابت های مرحله انتخابی (اعم از یورو و جام جهانی) در 10 سال اخیر را تجربه کند. شاگردان گرث ساوت گیت با وجود این شکست در حال حاضر با 12 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به جمهوری چک، صدرنشین این گروه هستند. تیم ملی فوتبال انگلیس از سال 2009 که مقابل اوکراین تن به شکست داده بود، در 44 بازی از مرحله انتخابی تورنمنت های مختلف شکست نخورده بود.

همچنین در گروه H از مرحله انتخابی یورو 2020، تیم ملی فوتبال آندورا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر بر مولداوی غلبه کرد و به حسرت 21 ساله خود در کسب پیروزی در رقابت های مرحله انتخابی یورو انتها داد. آندورا تمامی 56 بازی قبلی خود در رقابت های مرحله انتخابی یورو را با شکست پشت سر گذاشته بود که اولین شکست هم به تاریخ 5 سپتامبر 1998 مقابل ارمنستان بازمی گشت.

آندورا که در سال 1996 به عضویت فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا در آمده است، تا کنون تنها در هفت دیداری که زیرنظر این دو نهاد برگزار شده به پیروزی رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 527

به "ثبت اولین شکست انگلیس در 10 سال اخیر، آندورا به حسرت 21 ساله اش سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت اولین شکست انگلیس در 10 سال اخیر، آندورا به حسرت 21 ساله اش سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید