ساماندهی شرایط استخدامی 320 نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مجله آیرخ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی شرایط استخدامی 320 نفر از کارکنان فاقد مجوز استخدام دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد.

ساماندهی شرایط استخدامی 320 نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در سفر به استان خراسان جنوبی با اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این استان ملاقات و تبادل نظر کرد.

طهرانچی در این نشست صمیمانه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه ورود به چهل سالگی خود است، با اشاره به نگاه تحولی در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: با تغییر ریلی که در دانشگاه شروع کردیم، خداوند تفضل کرد و با کوشش اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم از این چالش ها و شرایط بحرانی عبور کنیم و بحمدالله شرایط سخت دانشگاه را پشت سر گذاشتیم.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه در این راه امید را محور اصلی حرکت خود قرار داده ایم، گفت: شاهد بودیم که در فضای مجازی موجی راه انداختند و امید شما را هدف قرار دادند تا اینگونه القا نمایند که دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی دسته دوم است و بر این اساس، شعار همسان سازی سر دادند. بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی امروز به شرایط ثبات رسیده و افق های روشنی پیش روی آن نمایان شده است. تنها با نظام مند کردن سیستم آموزشی دانشگاه، توانستیم عایدی های دانشگاه را انضباط بخشیم و افزایش دهیم.

وی به برنامه این دانشگاه برای مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی اشاره نمود و گفت: در موضوع اختصاص زمین برای مسکن کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در حال تعامل با وزارت مسکن و شهرسازی هستیم و انشاءالله تا دو سال آینده بتوانیم اتفاقات جدی در این حوزه برای همکاران رقم بزنیم و این موضوع به طور جدی در دستورکار دانشگاه واقع شده است و شبانه روز پیگیری می گردد تا یک ارزش اضافه کرده در زندگی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی وارد کنیم.

طهرانچی تأکید کرد: مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اجاره به شرط تملیک خواهد بود و هیچ هزینه ای از افراد دریافت نمی گردد، اما این موضوع در فیش حقوقی درج خواهد شد. بعلاوه ساخت مسکن نیز به وسیله تعاونی های مسکن هر استان پیگیری می گردد و سازمان مرکزی تنها نقش نظارتی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ساماندهی 320 نفر از کارکنان این دانشگاه که فاقد مجوز استخدام بودند اطلاع داد و اضافه کرد: در جلسه هیأت رئیسه اخیر مصوب کردیم که کارکنانی که بدون مجوز استخدام دارای بیش از 8 سال سابقه کاری در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، با آن ها قرارداد پیمانی منعقد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2196

به "ساماندهی شرایط استخدامی 320 نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی شرایط استخدامی 320 نفر از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید