سرانه ورزشی شهرستان خُنج 220 درصد رشد داشته است

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد که سرانه ورزشی در شهرستان خنج در دوره زمانی سال های 93 تا 98 بالغ بر 220 درصد رشد داشته است.

سرانه ورزشی شهرستان خُنج 220 درصد رشد داشته است

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز پنجشنبه 10 بهمن در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به فارس در جمع مردم خنج سخن می گفت، با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستاهای سیف آباد و چاه طوس که هر کدام با اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احداث شده است، اضافه نمود: سرانه ورزش شهرستان خنج تا سال 1393 تنها 17 هزار متر مربع بود اما حالا و پس از 5 سال 37 هزار مترمربع به این سرانه اضافه نموده شده تا شاهد یک جهش بسیار محسوس در این حوزه باشیم.

وی سرانه کنونی ورزش شهرستان خنج را یک متر و بیست سانتی متر اعلام نمود و اضافه نمود: عمده اماکن ورزشی ساخته شده طی این 5 سال در خنج شامل خوابگاه ورزشی،چندین سالن چند منظوره،11 زمین چمن فوتبال و مینی فوتبال،پیست پیاده وریی و سلامت و... بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از افتتاح قریب الوقوع دو زمین چمن دیگر روستاهای باغان وهفتوان در این شهرستان اطلاع داد گفت: فضاهای ساخته شده توسط خیرین شامل این آمار نمی گردد.

کامیاب با بیان اینکه تمام این اتفاقت خوب در این دولت افتاده است، اضافه نمود: برای اولین بار و با حمایت و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات وزارت نفت یک زمین چمن مصنوعی در این شهرستان احداث می گردد.

وی خنج را مهد خیرین جنوب فارس دانست و با قدردانی از احساس مسئولیت تک تک خیرین منطقه، استادیوم خیرساز شهرستان خنج را از زیباترین استادیوم های کشور معرفی و افزود: بزرگترین سالن منطقه در روستای بیغرد و با حمایت امام آدینه اهل تسنن این منطقه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس حضور و حمایت ائمه آدینه و جماعات اهل سنت و شیعه در منطقه را یکی از ارکان حمایتی از فرایند توسعه زیر ساخت های فرهنگی در منطقه دانست.

به گزارش خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان در اولین روز از سفر دو روزه خود به فارس با حضور در شهرستان خنج دو سالن چند منظوره در روستاهای سیف آباد و چاه طوس را افتتاح کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 901

به "سرانه ورزشی شهرستان خُنج 220 درصد رشد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه ورزشی شهرستان خُنج 220 درصد رشد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید