سرود قهرمانی ایران روی دیوار چین اقتدار سانداکاران در مهد ووشو

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ووشو ایران که سال 2017 در رقابتهای کازان روسیه عنوان قهرمانی دنیا در بخش ساندا را برای نخستین بار کسب نموده بود، این بار در چین و در مقابل چشم هزاران طرفدار چینی، دست به کار بزرگی زد و با اقتدار کامل و کسب مدال طلا توسط همه سانداکاران اعزامی در دو بخش زنان و مردان برای دومین دوره متوالی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

سرود قهرمانی ایران روی دیوار چین اقتدار سانداکاران در مهد ووشو

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سانداکاران شایسته ایران با کسب هشت مدال طلا با اقتدار به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند و چینی ها نیز در این بخش با 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شدند و ویتنام هم با یک طلا، دو نقره و دو برنز سوم شد.

اما کار بزرگ را در این مسابقات محسن محمد سیفی انجام داد. مسابقات ساندا در هفت وزن زنان و 11 وزن مردان برگزار می گردد که هر کشور مجاز به اعزام 5 نماینده در بخش مردان و 3 نماینده در بخش زنان می باشد. در واقع در بخش ساندا رده بندی نهایی تیم ها بر اساس هشت مدال محاسبه می گردد که سیفی روز گذشته نماینده چین را در نیمه نهایی شکست داد و مانع از حضور یک سانداکار میزبان به دیدار نهایی شد. ولی هر هشت سانداکار ایران به فینال رسیده و پیروز به کسب هشت مدال طلای با ارزش شدند.

در مجموع مردان و زنان در هر دو بخش تالو و ساندا نیز ایران با 9 طلا، سه نقره و یک برنز نایب قهرمان شد. چینی ها با 14 طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کردند. هنگ کنگ با پنج طلا، چهار نقره و یک برنز سوم شد. اندونزی، ماکائو و مالزی هم مکانهای بعدی جدول توزیع مدالها را به خود اختصاص دادند.

الهه و شهربانو منصوریان، مریم هاشمی،محمد علی مجیری، عرفان آهنگریان، علی خورشیدی یوسف صبری، محسن محمد سیفی، میلاد عارفی مقام 9 مدال طلا، هانیه رجبی دو مدال نقره، زهرا کیانی هم یک برنز برای تیم ووشو ایران در این دوره از مسابقات کسب کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 550

به "سرود قهرمانی ایران روی دیوار چین اقتدار سانداکاران در مهد ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرود قهرمانی ایران روی دیوار چین اقتدار سانداکاران در مهد ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید