ماموریت نفتی فرستاده اندونزی به مراسم تحلیف روحانی

به گزارش مجله آیرخ، اندونزی به دنبال متعهد ساختن دولت ایران به موافقتنامه امضا شده بین شرکت پرتامینای اندونزی و شرکت ملی نفت ایران در اوت سال گذشته در زمینه اکتشاف از میادین نفتی و گازی آب تیمور و منصوری ایران است.

ماموریت نفتی فرستاده اندونزی به مراسم تحلیف روحانی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری جاکارتا پست، اندونزی به دنبال متعهد ساختن دولت ایران به موافقتنامه امضا شده بین شرکت پرتامینای اندونزی و شرکت ملی نفت ایران در اوت سال گذشته در زمینه اکتشاف از میادین نفتی و گازی آب تیمور و منصوری ایران است.

پرتامینا و شرکت ملی نفت ایران یادداشت تفاهمی برای انجام مطالعات اولیه در خصوص این میادین نفتی و گازی به امضا رسانده اند.

لوهوت پاندجایتان، وزیر امور کشتیرانی اندونزی گفت: بحث در خصوص دو بلوک نفتی که حدودا دارای 3 میلیارد بشکه ذخایر نفتی است با وقفه های گاه به گاه همراه بوده است. ما می خواهیم بدانیم که آیا آنها واقعا می خواهند این میادین را به ما بدهند یا نه.

لوهوت این هفته در قالب یک سفر رسمی به عنوان نماینده رئیس جمهور اندونزی برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران به تهران رفته است.

وی اضافه کرد، موضوع دیگری که در این سفر قرار است وی پیگیری گردد، یادداشت تفاهم دیگری است که در ماه فوریه بین شرکت برق دولتی پی ال ان اندونزی و گروه مپنای ایران منعقد شده است.

وی اضافه کرد: این توافقنامه در خصوص یک طرح ساخت یک توربین برقی است، که دارای لیسانس از شرکت زیمنس است و هزینه آن 40 درصد کمتر از توربین فراوری شده در اندونزی است.

حجم مبادلات تجاری ایران و اندونزی در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر سال گذشته به 221.31 میلیون دلار رسید که تقریبا 10 میلیون دلار کمتر از مدت مشابه سال 2015 بود.

7

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 547

به "ماموریت نفتی فرستاده اندونزی به مراسم تحلیف روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت نفتی فرستاده اندونزی به مراسم تحلیف روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید