مانچینی در یکقدمی رکوردی جدید با تیم ملی فوتبال ایتالیا

به گزارش مجله آیرخ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ضمن رساندن این تیم به مرحله نهایی یورو 2020، در آستانه ثبت یک رکورد فردی ارزشمند نهاده شد.

مانچینی در یکقدمی رکوردی جدید با تیم ملی فوتبال ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی تنها یک پیروزی دیگر تا رسیدن به رکورد 9 برد متوالی ویتوریو پوتزو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا فاصله دارد.

مردان مانچینی در تیم ملی ایتالیا شب گذشته (شنبه) در هفتمین بازی شان در گروه J مرحله انتخابی یورو 2020 پیروز شدند میهمان خود یونان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهند و صعودشان را به مرحله نهایی این رقابت ها قطعی نمایند. ایتالیا هنوز سه بازی دیگر تا سرانجام مرحله انتخابی یورو 2020 دارد که این بازی ها فرصت خوبی در اختیار مانچینی قرار می دهند تا نام خود را در کتاب رکوردهای تاریخ تیم ملی ایتالیا به ثبت برساند.

ایتالیایی تحت راهنمایی روبرتو مانچینی هشت بازی متوالی قبلی اش در تمامی رقابت ها را برده است و اگر سه شنبه شب هم بتواند لیختن اشتاین را در خانه این تیم شکست دهد، به بالاترین رکورد ثبت شده برای کسب بردهای متوالی که 9 بازی است، می رسد. این رکورد در فاصله سال های 1938 تا 1939 توسط ویتوریو پوتزو به ثبت رسیده است، کسی که اولین قهرمانی های ایتالیا در جام جهانی (1934 و 1938) را کسب کرد. مانچو در صورت کسب این پیروزی، فرصت خواهد داشت که در دو بازی سرانجامی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله انتخابی یورو 2020، به ترتیب مقابل بوسنی (24 آبان خارج از خانه) و ارمنستان (27 آبان در خانه) رکورد پوتزو را بشکند.

البته مانچینی پیش از این هم یک رکورد فردی را در کارنامه اش ثبت نموده است. او اولین مربی تاریخ آتزوری شد که با این تیم شش بازی متوالی را در مرحله انتخابی جام ملت های اروپا می برد و شب گذشته رکوردش را به هفت بازی ارتقا داد.

تیم ملی ایتالیا سه شنبه شب از ساعت 22:15 به وقت تهران میهمان لیختن اشتاین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 517

به "مانچینی در یکقدمی رکوردی جدید با تیم ملی فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی در یکقدمی رکوردی جدید با تیم ملی فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید