مرکل: اتحادیه اروپا موضع متحد نشان ندهد، پوتین ما را جدی نمی گیرد

به گزارش مجله آیرخ، صدراعظم آلمان گفت، کشورهای اتحادیه اروپا باید روی یک موضع متحد درخصوص روسیه توافق نمایند، در غیر اینصورت ولادیمیر پوتین ما را جدی نخواهد گرفت.

مرکل: اتحادیه اروپا موضع متحد نشان ندهد، پوتین ما را جدی نمی گیرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آنگلا مرکل در نشست با دانشجویان اروپایی در کنفرانس آینده اروپا گفت: فکر میکنم سوء برداشتی وجود داشته باشد. وقتی گفتم که میخواهم اتحادیه اروپا با پوتین صحبت کند، وقتی رئیس جمهوری آمریکا با او صحبت کرد، این صحبت بین دوستان نبود، این به معنی آن نیست که ما رابطه خوبی داریم. بلکه به این معناست که ما به اسم اروپا، وقتی یک موضع مشترک داشته باشیم، قوی تر هستیم.

مرکل تاکید نمود که اتحادیه اروپا باید مستقیما درباره حملات سایبری، اقدام نظامی هیبریدی، حمایت از احزاب ناسیونالیست افراطی با مسکو صحبت کند. به گفته صدراعظم آلمان، این مواضع روی تمام این مسائل باید متحد باشد و هر کشور باید با دغدغه مشترک به پوتین بپردازد و آنها باید اراده انجام همکاری را داشته باشند.

آنگلا مرکل گفت، برای موفقیت این استراتژی، کشورهای اتحادیه اروپا باید به عدم اعتماد غلبه نموده و دفاع از منافع و ارزش های خودشان را از یک موضع قوی تر شروع نمایند، در غیر اینصورت پوتین آنطور که باید ما را جدی نمی گیرد. ما استدلال های خوبی برای انتقاد از روسیه داریم.

صدراعظم آلمان بعلاوه خواهان خودکفایی در اروپا شد و گفت: اگر واکسن های روسی و چینی علیه کرونا ویروس در سراسر دنیا مهیا گردد، خوب نیست.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1933

به "مرکل: اتحادیه اروپا موضع متحد نشان ندهد، پوتین ما را جدی نمی گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل: اتحادیه اروپا موضع متحد نشان ندهد، پوتین ما را جدی نمی گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید