مسابقه دانشجویی سوالات الکتریکی

به گزارش مجله آیرخ، انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق دانشگاه فردوسی مشهد مسابقه اینستاگرامی سوالات الکتریکی (Electrical Questions) یا EQ را برگزار می نماید.

مسابقه دانشجویی سوالات الکتریکی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، این مسابقه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 27 و 28 مهرماه ساعت 20 برگزار می گردد و در هر شب 10 سوال ارائه می گردد. شب اول سوالات به زبان فارسی و شب دوم به زبان انگلیسی است.

سوالات مرتبط با رشته مهندسی برق است و زمان ارسال پاسخ ها تا ساعت 21 همان شب خاتمه می یابد. هرچه مدت زمان پاسخگویی کمتر باشد، پاسخ های درست امتیاز مثبت بیشتری دریافت می نمایند و علاوه بر اولین نفری که در سریع ترین زمان پاسخ های درست را ارسال کند، به تعدادی از افرادی که به تمام سوالات پاسخ درست دهند، به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسابقه با همکاری سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق ایران برگزار می گردد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال انجمن به آی دی @eessc و همچنین به صفحه اینستاگرام انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه فردوسی مشهد به آدرس https://instagram.com/eessc-fum مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1444

به "مسابقه دانشجویی سوالات الکتریکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه دانشجویی سوالات الکتریکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید