مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج

به گزارش مجله آیرخ، اگر در امتداد کاخ ناصری جهت رودخانه را دنبال کنید قبل از رسیدن به چشمه، آبشار کم ارتفاع و عریضی را خواهید دید که سقوط آب چشم نوازی را به شما نشان می دهد و موسیقی دل انگیزی برایتان می نوازد.

مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج

شهرستانک روستایی از توابع آسارای کرج است و در مرز دو استان تهران و البرز قرار گرفته. فاصله کمی با تهران و کرج دارد، گردشگران بسکمک سالانه به آن جذب می شوند. این روستا جاده ای کوهستانی، دره ای سرسبز، باغ های میوه و کوچه باغ هایی زیبا دارد که در سفرتان می توانید از قدم زدن در آن ها لذت ببرید. از روستایی که در هر صورت برای رسیدن به آن باید به جاده چالوس بزنی، توقعی جز زیبایی محض سراغ دارید؟! جهت پیچ در پیچ و کوهستانی که تقصیر بیش از نیمی از خاطرات سفرمان به شمال، بر گردن اوست.

برای رسیدن به این درخت به سمت جنوب شرقی روستا راهی شوید و به یک جهت خاکی برسید و بعد از حدود 20 دقیقه این درخت زیبا را خواهید دید. اینجا تابلو راهنمایی ندارد و خوب است برای رسیدن به آن از محلی ها کمک بگیرید.

اگر از محور چالوس - کرج به شهرستانک می روید، بعد از گچسر و نرسیده به آسارا، تابلوی شهرستانک در سمت جاده نمایان خواهد شد.

منبع مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2033

به "مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آخر هفته در روستای شهرستانک ؛ جاهای دیدنی کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید