میتسوبیشی از رقیب هایلوکس رونمایی کرد، پیکاپی که جایش در ایران خالی است، عکس

به گزارش مجله آیرخ، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و تبلیغات و تیزرهای مختلف، نوبت به رونمایی پیکاپ نو میتسوبیشی رسیده است. نام این پیکاپ سایز میانه، ترایتون و در بعضی بازارها، L200 است.

میتسوبیشی از رقیب هایلوکس رونمایی کرد، پیکاپی که جایش در ایران خالی است، عکس

امیرمسعود عابدین: این پیکاپ سایز میانه با ظاهری تازه در داخل و خارج، همراه با تغییرات عمیقی وارد نسل ششم خود می گردد.این خودرو در مدل های بدنه دو کابین، کابین کلاب و تک کابین با افزایش 60 درصدی استحکام پیچشی در دسترس خواهد بود.

با تغییر یک ماده نو فولادی که دارای کشش بالایی است، بدنه در مقایسه با نسل قبلی L200 سبک تر می گردد.میتسوبیشی می گوید، این وسیله نقلیه کاربردی اکنون بزرگتر از قبل شده است، اما افزایش وزن با استفاده از فولاد سبک تر به حداقل رسیده است.

سبک طراحی نو محصولات میتسوبیشی در این خودرو حضور دارد.طراحی دو چراغ که در مدل هایی مانند اکلیپس کراس و اوتلندر دیده می شد، به این پیکاپ هم رسوخ نموده است.با توجه به استایل و طراحی نمای جلویی، با ظاهری تهاجمی و عضلانی روبه رو هستیم.

نسخه های سطح بالا دارای جلوپنجره همرنگ بدنه، همراه با روکش تیتانیومی تیره برای قسمت های خاصی از بدنه هستند.

خطوط تند و تیز و کشیده، به نمای جانبی جذابیتی بیشتر تزریق نموده است.در نمای پشتی، به رسم و سبک هر پیکاپ، با چراغ های عمودی روبه رو هستیم.در مجموع میتسوبیشی ترایتون در نمای خارجی، از طراحی نسبتا قابل قبولی برخوردار بوده و می تواند عاشقان پیکاپ های عضلانی و بزرگ را به سمت خود جذب کند.

با استفاده از یک قاب دور گلگیر و یک پله نو اضافه شده در گوشه سپر، کاربردی بودن را بیشتر نشان می دهد.

فضای داخلی نیز به طور کامل به روزرسانی شده است.از اینکه می بینیم کیلومترشمار هنوز به سبک قبل آنالوگ است، کمی سورپرایز شدیم! کنترل های جداگانهای برای تنظیمات تهویه هوا به همراه چند کلید میانبری در زیر صفحه نمایش لمسی وجود دارد.

  • افراد انگشت شماری در ایران سوار این پورشه می شوند!/عکس

  • 2000 میلیارد تومان ناقابل برای خاص ترین ماشین جهان!/ عکس

به طور کلی، داشبورد دارای یک طرح ساده و کاربردی است، دقیقاً همان چیزی که از یک خودروی کاری انتظار دارید.جابجایی بین 2WD و 4WD، با استفاده از کنترلر نصب شده روی کنسول وسط انجام می گردد که در کنار آن، دکمه ای برای حالت های رانندگی نیز پیدا خواهید کرد.

بسته به مدل انتخابی، رقیب نو فورد رنجر و تویوتا هایلوکس، سیستم های Super Select 4WD-II و Easy Select 4WD را ارائه می دهد که اولی دارای یک دیفرانسیل لغزش محدود مرکزی است که 40 درصد قدرت را به جلو و 60 درصد به جای مانده را به عقب انتقال می دهد.این سیستم در حالت چهار چرخ محرک حالت های قابل انتخابی مانند 2H (RWD) ،4H (4x4) ،4HLc (4x4 با دیفرانسیل مرکزی قفل شده) و 4LLc (محدوده پایین با دیفرانسیل مرکزی قفل شده) را ارائه می دهد.حالت های رانندگی عادی، اکو، شن، برف، گل، شن و سنگ و... هم وجود دارد.

میتسوبیشی تنها به موتور دیزلی نو اشاره نموده است؛یک پیشرانه 2.4 لیتری در سه نسخه 148 اسب بخاری و 330 نیوتن متری، 181 اسب بخاری و 430 نیوتن متری و قوی ترین آن، با 201 اسب بخار قدرت و 470 نیوتن متر موجود است.این پیشرانه به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا دنده دستی متصل می گردد.

بعضی از تصاویر، مدل رالی را که برای شرکت در رالی کراس کانتری آسیا طراحی شده است، به تصویر می کشند.

تریتون یا همان L200 نو که در حال حاضر در تایلند به فروش می رسد، به تدریج در کشورهای آسه آن و اقیانوسیه معرفی شده و پس از آن، در اوایل سال 2024، برای اولین بار پس از 12 سال در ژاپن به فروش می رسد.

این خودرو با حضور خود در بازار ایران، می توانست فضایی رقابتی با سایر پیکاپ های آفرودی تشکیل دهد و تشنگان آفرود و رانندگی در مسیرهای صعب العبور را به خود جذب کند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2450

به "میتسوبیشی از رقیب هایلوکس رونمایی کرد، پیکاپی که جایش در ایران خالی است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میتسوبیشی از رقیب هایلوکس رونمایی کرد، پیکاپی که جایش در ایران خالی است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید