میراث فرهنگی استان سمنان به بازدید میدانی موظف شد

به گزارش مجله آیرخ، رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان به بازدید میدانی از هتل ها، مراکز پذیرش مسافر و بوم گردی ها موظف شد.

میراث فرهنگی استان سمنان به بازدید میدانی موظف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، قاسم شریفی با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده توسط کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان، از پایش انسجام فعالیت ها در قالب مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این استان خبر داد.

وی شرح داد: ارزیابی فعالیت های ستادهای شهرستانی و کمیته های استانی مهم ترین وظیفه کمیته بازرسی و ارزیابی است.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به تشکیل تیم منسجم، باتجربه و کارآمد در کمیته بازرسی و ارزیابی اشاره کرد و گفت: تدوین شاخص های ارزیابی فعالیت ها به تفکیک فرمانداری ها، بخشداری ها و دستگاه های اجرایی، معین تیم بازرسی از ادارات کل، توسط دفتر برنامه ریزی، سرمایه انسانی و تحول اداری استانداری و انجام پایش های میدانی به صورت روزانه و ساماندهی بازرسان حوزه کار و کارشناسان ایمنی و بهداشت برای نظارت بر حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا شده است.

شریفی اظهار داشت: احصای گزارش های روزانه ستادهای شهرستانی توسط دفتر امور سیاسی و انتخابات و افزایش دو برابری میزان بازدید اداره کل صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات نسبت به سایر ایام هم اجرا شده است.

وی شرح داد: سامانه 111 هر روز از ساعت 8 تا 10 با حضور کارشناسان حوزه بهداشت و درمان و علوم پزشکی ضمن پاسخ به درخواست های تلفنی، به مردم مشاوره می دهد.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان اضافه کرد: هماهنگی برای نظارت بر بانک ها از طریق کمیسیون هماهنگی بانک ها اجرا شده است.

شریفی اظهار داشت: هماهنگی برای نظارت و بازرسی میدانی از جایگاه های سوخت توسط اداره کل پخش فراورده های نفتی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان موظف به بازدید میدانی از هتل ها و مراکز پذیرش مسافر و اقامتگاه های بوم گردی شده و بخشی از بازدیدها انجام شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل پایانه های سمنان موظف به بازدید میدانی از همه مجتمع های بین راهی، ترمینال های مسافربری و پایانه های حمل بار شده و لازم است گزارش ها به صورت دوره ای در اختیار قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1022

به "میراث فرهنگی استان سمنان به بازدید میدانی موظف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی استان سمنان به بازدید میدانی موظف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید