نقش مهم مدارس فصلی روانشناسی اسلامی در راهنمایی زمینه های مطالعاتی و پژوهشی

به گزارش مجله آیرخ، مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: یکی از برجسته ترین مزایای مدارس فصلی نقش مهم آن در شکل دهی و راهنمایی زمینه های مطالعاتی و پژوهشی افراد است.

نقش مهم مدارس فصلی روانشناسی اسلامی در راهنمایی زمینه های مطالعاتی و پژوهشی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش از ، سید محسن اصغری نکاح مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در مورد برگزاری رویداد علمی سومین دوره مدرسه فصلی روانشناسی اسلامی در مشهد، گفت: این همایش با موضوع آموزش پروتکل های درمانی و مداخلات روان شناختی با رویکرد دینی به مشاوران و روان شناسان مباحث علمی ارائه می نماید.

او توضیح داد: فراوری علم در حوزه مشاوره با رویکرد دینی، شبکه سازی و هویت بخشی به مشاوران متعهد، کادرسازی و کارآمدسازی نیرو های مشاوره برای خدمت به زائران و محرومان و مجاوران مضجع شریف رضوی، از جمله اولویت های علمی و حرفه ای مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: مدارس فصلی یکی از فعالیت های دانشگاه ها و موسسات پژوهشی جهان است و از منظر تخصصی و حرفه ای فرصتی برای تعامل علمی و حرفه ای متخصصان در مسایل روز یک رشته یا موضوع تخصصی، که یک سوی آن حضور اساتید برجسته و سوی دیگر آن متخصصان و دانش پژوهان و پژوهشگران علاقمند و با انگیزه است.

اصغری نکاح اضافه کرد: این افراد طی چند روز آموزش و ارائه سخنرانی، گفتگو، اندیشه ورزی، مناظره و پنل های تخصصی، مسائل روز یک رشته یا موضوع خاصی را مورد آنالیز و کند وکاو قرار می دهند.

دیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: مدارس فصلی روان شناسی اسلامی در سطح ملی و با مشارکت اساتید برجسته حوزه و کشور و با حضور اساتید و دانشجویان دوره دکتری و مشاوران و روانشناسان از جمله خادمیاران مشاوره از استان ها و شهر های مختلف کشور با کیفیت مناسب طی سه روز متوالی آموزش، اندیشه ورزی و بحث و پرسش و پاسخ علمی و پنل های تخصصی ارایه شده است.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 924

به "نقش مهم مدارس فصلی روانشناسی اسلامی در راهنمایی زمینه های مطالعاتی و پژوهشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مهم مدارس فصلی روانشناسی اسلامی در راهنمایی زمینه های مطالعاتی و پژوهشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید