تور اروپا ارزان: هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، شکست تلخ منچستر در شب گل زنی رونالدو

به گزارش مجله آیرخ، منچستر در بازی نخستش در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک مقابل یانگ بویز بازنده شد.

تور اروپا ارزان: هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، شکست تلخ منچستر در شب گل زنی رونالدو

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه شنبه) با برگزاری دو ملاقات شروع شد. در یکی از این دو ملاقات، در گروه F منچستر یونایتد مهمان یانگ بویز سوییس بود که این ملاقات با پیروزی 2 بر یک میزبان به انتها رسید.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 13 گل منچستر را روی پاس برونو فرناندز به ثمر رساند. 20 دقیقه بعد اما ون بیساکا از زمین بازی اخراج شد تا کار شاگردان سولشر سخت بگردد. بازیکنان یانگ بویز هم که فرصتی از این بهتر گیرشان نمی آمد توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فشار زیادی روی دروازه منچستر وارد کردند تا این که در دقیقه 66 انگامالئو به زیبایی پاس الیا را قطع کرد تا بازی به تساوی کشیده گردد.

در ادامه در شرایطی که بازی رو به انتها بود، لینگارد با پاس به عقب اشتباهی که داد، سیباتچئو، بازیکن یانگ بویز را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او در دقیقه 95 گل پیروزی تیمش را بزند. لینگارد در دقیقه 72 به جای رونالدو به زمین آمده بود.

در ملاقات دیگری که از ساعت 21:30 شروع شد، سویا میزبان سالزبورگ اتریش بود که این ملاقات هم با تساوی یک، یک به انتها رسید.

هر دو گل این ملاقات از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که لوکا سوسیچ در دقیقه 21 برای سالزبورگ و ایوان راکیتیچ، در دقیقه 42 برای سویا گل زنی کردند. سالزبورگ یک ضربه پنالتی دیگر در دقیقه 37 به دست آورد که این ضربه به وسیله سوسیچ از دست رفت. در این ملاقات که در گروه G برگزار گردید، النصیری در دقیقه 50 از زمین بازی اخراج شد.

6 بازی دیگر امشب از ساعت 23:30 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1973

به "تور اروپا ارزان: هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، شکست تلخ منچستر در شب گل زنی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، شکست تلخ منچستر در شب گل زنی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید