پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد ، سر یاری داور شکست

به گزارش مجله آیرخ، ملاقات تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مقابل شهرداری ماهشهر با پیروزی دوبر صفر این تیم به سرانجام رسید تا به عنوان اولین تیم مرحله نیمه نهایی صعود کند.

پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد ، سر یاری داور شکست

به گزارش خبرنگاران، در این ملاقات کالدرون تغییراتی را درترکیب پرسپولیس خود ایجاد نموده بود و مهدی ترابی را از ابتدا به میدان نفرستاد. بازی در نیمه اول حادثه مهمی نداشت اما در نیمه دوم با حضور ترابی در زمین پرسپولیس تهاجمی تر ظاهر شد و همین بازیکن پایه گذار گل اول بازی بود. ضربه کرنر ترابی در دقیقه 59 با ضربه سر زیبای علی علیپور به گل اول بازی تبدیل شد.

در دقیقه 67 جهانگیر عسگری بعد از عبور از رادوشوویچ با خطای این دروازه بان سرنگون شد اما بنیادی فر اعتقادی به پنالتی نداشت و این موضوع باعث اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان ماهشهر به داور شد.

5 دقیقه بعد از این حادثه پرسپولیس به گل دوم رسید. همکاری خوب ترابی و امیری باعث شد تا علیپور با شلیک پای راست برای دومین بار دروازه شهرداری ماهشهر را باز کند.

در دقیقه 74 شلیک موسوی مهاجم شهرداری به تیر عمودی دروزاه پرسپولیس برخورد کرد. در دقیقه 91 به دلیل سنگ پراکنی و شکستن سریاری داور از سوی طرفداران شهرداری ماهشهر داور تا مساعد شدن اوضاع بازی را قطع کرد.

دقایقی بعد مجددا دو تیم به زمین آمدند و به دلیل مصدومیت یاری داور، داور چهارم به جای او به زمین رفت. در نهایت این بازی با همین نتیجه انتها یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 804

به "پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد ، سر یاری داور شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد ، سر یاری داور شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید