کهگیلویه و بویراحمد رتبه 18 را در بودجه سال 1401 داراست

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در لایحه بودجه سال 1401 رتبه 18 کشور را داراست.

کهگیلویه و بویراحمد رتبه 18 را در بودجه سال 1401 داراست

علی شهابی نسب در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با موضوع آنالیز لایحه بودجه 1401برگزار شد، اضافه نمود: استان کهگیلویه بویراحمد در لایحه بودجه 1401 رتبه 18 را دارد و این شرایط خوب استان را در بودجه سال آینده نشان می دهد.

وی اظهار کرد: بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در لایحه آینده بیش از دو هزار میلیارد تومان است.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به افزایش اعتبارات استان در بودجه 1401 گفت: اعتبارات کل کهگیلویه و بویراحمد در لایحه بودجه 1401 حدود 2 هزار و 380 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: با همه محرومیت ها از جمله شرایط نامطلوب بیشتر جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد این اعتبارات کم است و جوابگوی طرح ها و مسائل استان نیست و با این حال باید مدیران دستگاه های اجرایی اعتبارات را جذب نمایند.

احمدزاده با بیان اینکه بعضی طرح های عمرانی ملی در استان کهگیلویه و بویراحمد در لایحه 1401 به علت نداشتن ماده 23 همه حذف و یا بعضی اصلاح شدند، اظهارکرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان برای گرفتن پیوست زیست محیطی طرح ها بکوشند تا مجوز ماده 23 طرح ها اخذ و قبل از تصویب لایحه بودجه 1401 این طرح ها تصویب شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نمونه سد آبریز یکی از طرح های ملی استان به علت نداشتن مجوز زیست محیطی از بودجه سال 1401 حذف شد و احتیاج است پیوست های فرهنگی و امنیتی طرح های استان جدی تر گرفته گردد.

احمد زاده با اشاره به ملاقات با رئیس جمهور در آینده نزدیک توضیح داد: بزودی به همراه مجمع نمایندگان استان در ملاقاتی با رییس جمهور پیرامون برطرف مسائل این استان در حوزه های مختلف مصاحبه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این ملاقات با حضور رئیس جمهور و نمایندگان و استانداران کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر در روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می گردد، ادامه داد: کوشش می گردد مسائل و مسائل موجود در حوزه های مختلف استان بطور کامل و سریع تر برآورد گردد تا بتوانیم برای موارد اولویت دار و مهم در این نشست طرح موضوع کنیم.

به گزارش خبرنگاران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور در مهر ماه سال جاری به استان هم اشاره و اعلام کرد: در این سفر 500 میلیارد تومان اعتبار برای جاده یاسوج به سی سخت اختصاص یافت که این مبلغ بیشترین اعتباری بود که برای یک طرح استانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2115

به "کهگیلویه و بویراحمد رتبه 18 را در بودجه سال 1401 داراست" امتیاز دهید

3 کاربر به "کهگیلویه و بویراحمد رتبه 18 را در بودجه سال 1401 داراست" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کهگیلویه و بویراحمد رتبه 18 را در بودجه سال 1401 داراست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید