گزارش وضعیت هندبال به وزیر ورزش ارائه شد

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون با حضور در دفتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در طی این هشت ماه گذشته از سال 98 پرداخت.

گزارش وضعیت هندبال به وزیر ورزش ارائه شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

در این نشست علیرضا پاکدل با اشاره به وضعیت فعلی هندبال ایران در آسیا و فاصله دریافت هندبال ایران از روزهای اوج خود در مورد اقدامهای صورت گرفته در زمینه استعداد یابی ، حضور در اجلاس دنیای هندبال در سوئد و دست آوردهای آن و تفاهم نامه های منعقد شده برای برگزاری دوره های آموزشی در ایران و همچنین برنامه راهبردی فدراسیون ، توضیحات لازم را ارائه داد.

از دیگر موارد مطرح شده این جلسه در مورد برنامه ریزی لازم برای حضور پرقدرت تیم ملی بزرگسالان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا بود که رییس فدراسیون مسائل مهم پیش رو در این خصوص به ویژه مسائل اقتصادی را عنوان کرد که وزیر ورزش و جوانان قول مساعد پی گیری و همکاری لازم را دادند.

در ادامه جلسه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از رویه فعلی هندبال کشور و اقدامات صورت گرفته در چند ماه گذشته ، ظرفیت های هندبال ایران را بالا دانسته و اشاره کرد که با یک برنامه ریزی منسجم و کارهای زیر بنایی تا چند سال آینده هندبال بتواند صندلی خوبی در آسیا داشته باشد.

در خاتمه همچنین در مورد میزبانی رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا که سال آینده در کشورمان برگزار خواهد شد و مسائل موجود در این راه بحث و گفتگو شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 636

به "گزارش وضعیت هندبال به وزیر ورزش ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش وضعیت هندبال به وزیر ورزش ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید