ابطحی: تبلیغ کاندیدها به هر قیمت پذیرفتی نیست ، شورای نگهبان باید با داوطلبانی که وعده خارج از عرف می دهند، برخورد کند

به گزارش مجله آیرخ، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه مسئله تبلیغات نامزدها به هر قیمت پذیرفتی نیست، تاکید نمود: در کنار فضای تخریب گرایانه بعضی هم دست به پول پاشی زده و سعی می نمایند از این طریق رای جمع آوری نمایند.

ابطحی: تبلیغ کاندیدها به هر قیمت پذیرفتی نیست ، شورای نگهبان باید با داوطلبانی که وعده خارج از عرف می دهند، برخورد کند

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سید محمدجواد ابطحی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به اقدامات تبلیغی دور از شان بعضی از نامزدهای انتخابات مجلس، گفت: بازار تبلیغات نمایندگان هم اکنون داغ است و به اعتقاد بنده یکی از عمده ترین آسیب های در زمان مرحله تبلیغات نامزدها، تخریب و وعده و وعیدهای بیجا است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: در این میان البته بعضی هم به هر قیمتی که شده قصد کردند تا وارد مجلس شوند که ناگزیر دست به هر اقدامی خواهند زد.

ابطحی با بیان اینکه مسئله تبلیغات نامزدها به هر قیمت به هیچ وجه پذیرفتی نیست،تاکید نمود: در کنار فضای تخریب گرایانه بعضی هم دست به پول پاشی زده و سعی می نمایند از این طریق رای جمع آوری نمایند. با این حال مردم امروز به خوبی هوشیار هستند و جلوی این نوع تفکر می ایستند و به خوبی متوجه حیله و نیرنگ آن نامزد خواهند شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه احزاب در کشور ما به درستی فعالیت نمی نمایند، بیان داشت: متاسفانه در ایران فاقد حزب هستیم و هر کسی از راه می رسد شعاری را مطرح می نماید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم شورای نگهبان باید با آن دسته از داوطلبان انتخابات مجلس که وعده خارج از عرف وظایف نمایندگی مجلس می دهد، برخورد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 886

به "ابطحی: تبلیغ کاندیدها به هر قیمت پذیرفتی نیست ، شورای نگهبان باید با داوطلبانی که وعده خارج از عرف می دهند، برخورد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابطحی: تبلیغ کاندیدها به هر قیمت پذیرفتی نیست ، شورای نگهبان باید با داوطلبانی که وعده خارج از عرف می دهند، برخورد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید