اعمال دوباره قرنطینه شدید کرونایی در مسکو به دلیل ضعف واکسیناسیون

به گزارش مجله آیرخ، ضعف واکسیناسیون در روسیه منجر به افزایش مبتلایان به کرونا و ایجاد شرایط اورژانسی در این کشور شده است.

اعمال دوباره قرنطینه شدید کرونایی در مسکو به دلیل ضعف واکسیناسیون

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرنگاران به نقل از رویترز، مسکو از 28 اکتبر دوباره قرنطینه شدیدی را برای مبارزه با بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن اعمال خواهد نمود که در آن سوپرمارکت ها و داروخانه ها تنها مغازه هایی هستند که اجازه باز شدن دارند.

این تصمیم یک روز بعد از اعلامیه پوتین رئیس جمهور این کشور عنوان شد که طبق آن، تعطیلی در سطح ملی از 30 اکتبر تا 7 نوامبرتصویب شده بود. بعلاوه پوتین گفته بود رهبران محلی می توانند اقدامات شدیدتری در منطقه خود داشته باشند.

در قرنطینه تازه، همه فروشگاه ها به جز آن هایی که اقلام ضروری را به فروش می رسانند، مانند داروخانه ها و سوپرماکت ها، تعطیل خواهند بود. رستوران ها نیز تنها می توانند به صورت بیرون بر به فعالیت خود ادامه دهند.

این اقدامات ناشی از شرایط اورژانس کشور روسیه در افزایش مبتلایان به کرونا می باشد که به گفته مقامات دولتی به علت واکسیناسیون ضعیف در این کشور بوده است.

روسیه در روز پنجشنبه 1،036 مرگ ناشی از ویروس کرونا و بعلاوه 36،339 مورد تازه ابتلا در 24 طی ساعت را گزارش داده است.

براساس آمار منتشر شده از سمت دولت روسیه، تا تاریخ 15 اکتبر، تنها 48 میلیون نفر از جمعیت 144 میلیونی روسیه به صورت کامل واکسینه شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2047

به "اعمال دوباره قرنطینه شدید کرونایی در مسکو به دلیل ضعف واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال دوباره قرنطینه شدید کرونایی در مسکو به دلیل ضعف واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید